۰۹۱۹۳۷۵۶۱۶۸✆
حقیقت گستر، حامی برتر

با بهترین وکیل تقسیم سهم الارث تهران کار کنید

5/5

وکیل تقسیم سهم الارث

بهترین وکیل تقسیم سهم الارث تهران کیست؟

موسسه حقیقت گستر برای آشنایی شما عزیزان با وکیل تقسیم سهم الارث و وظایف وکیل تقسیم سهم الارث و همچنین معرفی بهترین وکیل تقسیم سهم الارث شرق تهران این مقاله را تهیه کرده است.

جهت برقراری ارتباط و دریافت مشاوره حقوقی تهران از وکیل تقسیم سهم الارث شرق تهران کافیست با موسسه حقیقت گستر تماس بگیرید.

وکیل طلاق کیست؟ وظایف وکیل طلاق چیست؟

درطول زندگی هر شخصی مواجه شدن با موضوعات ارث و میراث امری طبیعی است ولی مسائل ارث و تقسیم سهم‌الارث به دلیل پیچیدگی بالایی که دارد اغلب مردم ترجیح می‌دهند در این خصوص با وکیل تقسیم سهم الارث آن را در میان بگذراند و به همراه وکیل مربوطه مشکلات خود را حل و فصل کنند. مسائل مربوط به ارثیه در قانون مشخص است و هر فردی می‌توانند با مراجعه به مراجع قانونی، به منظور احقاق حقوق خود اقدام نماید. ولی نکته حائز اهمیت این می‌باشد که عبور از مراحل و پیچ و خم های اداری و قانونی امری سخت می‌باشد بنابراین به طور معمول افراد با اختیار کردن وکیل ارث و میراث و یا با دریافت مشاوره حقوقی ارث می‌تواند راه و روش برخورد با مشکل و مسائل ارثی را فرا بگیرند و از آن به نحو احست استفاده نمایند. واگذاری پرونده تقسیم سهم الارث به یک وکیل متخصص علاوه بر ساده تر شدن روند کار، کمک شایانی می‌کند تا حدالامکان اشتباهات و خطاها در دریافت ارثیه به حداقل کاهش پیدا کند.

از ارکان تشکیل دهنده مبحث ارث و میراث میتوان به؛ وارث، مورث و ترکه اشاره کرد.
مورث؛ به شخصی که از دنیا رفته و اموال و دارایی هایی از خود برای وارث به ارث گذاشته باشد را مورث می‌گویند.
وارث یا وراث؛ به فرد یا افرادی که از مورث ارث می‌برند را وارث می‌نمایند. بعد از فوت اشخاص دارایی های آنها تمیز می‌گردد، بنابراین سهم و میزان هر وارث باید مشخص گردد.
ترکه؛ به اموال و دارایی های باقی مانده از مورث، ترکه یا میراث می‌گویند. در زمینه تقسیم سهم الارث باید علاوه بر بررسی وصیت نامه، گواهی انحصار وراثت نیز صادر و بررسی گردد.
از مشکلات شایع در خصوص ارث و میراث، عدم آگاهی افراد از مسائل پیرامون این مبحث می‌باشد. در بسیاری از موارد مطرحه، اشخاص نمی‌دانند که جزو وراث محسوب می‌شوند یا خیر. حال اگر از مورث، ارثی قرار است ببرند به چه مقدار و میزانی می‌باشد. در همین راستا، روند و شیوه تقسیم ترکه برای اشخاص مبهم و پیچیده می‌باشد. به همین دلیل وراث، وکیل تقسیم سهم الارث اختیار می‌کنند تا علاوه بر روشن کردن ابهامات موجود در پرونده تقسیم سهم الارث، مراحل اداری را نیز بر عهده ایشان محول کنند.

بهترین وکیل تقسیم سهم الارث تهران شماره وکیل تقسیم سهم الارث تهران
بهترین وکیل تقسیم سهم الارث تهران شماره وکیل تقسیم سهم الارث تهران

اقدامات وکیل تقسیم سهم الارث در خصوص دریافت گواهی انحصار وراثت:

پس از تعیین وراث، از جمله اقداماتی که لازم و ضروری است صورت بگیرد، انحصار ورثه می‌باشد. انحصار ورثه عبارت است از تعيين سهم الارث هر یک از وراث. با انحصار وراثت، وضعیت ماترک متوفی و سهم هر کدام از وارثان مشخص می‌گردد. موکلین با آسودگی خاطر به وکیل تقسیم سهم‌الارث مراجعه می‌کنند جهت به سرانجام رساندن اقدامات مرتبط با صدور گواهی انحصار وراثت. البته هر یک از ورثه هم می‌توانند خودشان برای صدور گواهی انحصار وراثت اقدام نمایند ولی به دلیل مراحل اداری متعدد و جزئیات موجود در روند قانونی صدور گواهی انحصار ورثه، به طور معمول وراثت با مراجعه به وکیل برای ارث و میراث می‌توانند در روند پیگیری پرونده سرعت عمل بیشتری داشته باشند.
وکیل ارث می‌تواند تمام مراحل مربوط به انحصار وراثت که با یکسری ابهامات رو به رو هست را به کمک تدوین ادله پیش ببرد.
وکیل تقسیم سهم الارث با آگاهی کامل نسبت به قوانین و رویه های قضایی می‌تواند به تسهیل شدن پرونده ارثی کمک بسیاری کند. در بعضی موارد، افراد نسبت به قوانین علم و دانش کافی ندارند و این روند موجب می‌شود حقوق ورثه تضييع گردد. مشاوره به وکیل ارث می‌تواند از ضرر و زیان ورثه تا حدالامکان جلوگیری کند.

جهت برقراری ارتباط و دریافت مشاوره حقوقی تهران از بهترین وکیل تقسیم سهم الارث تهران کافیست با موسسه حقیقت گستر تماس بگیرید.

شماره بهترین وکیل تقسیم سهم الارث تهرانپارس

جهت ارتباط با بهترین وکیل تقسیم سهم الارث تهرانپارس با شماره‌ی ۰۲۱۹۱۳۰۰۰۲۳ (موسسه حقیقت گستر) تماس بگیرید. برای تماس روی شماره کلیک کنید.

آدرس بهترین وکیل تقسیم سهم الارث تهرانپارس

برای ملاقات حضوری با بهترین وکیل تقسیم سهم الارث تهرانپارس کافیست به شماره‌ی ۰۹۱۹۳۷۵۶۱۶۴ در واتساپ پیام دهید تا برایتان لوکیشن ارسال شود. برای ارسال پیام روی شماره کلیک کنید.

مقالات بهترین وکیل تقسیم سهم الارث تهران

انواع-سهم-الارث

انواع سهم الارث

بعد از فوت متوفی تمامی اموال و دارایی وی با سهامی مشخص میان وراث تقسیم می‌شود که میزان دریافتی سهم الارث به قرابت خویشاوندی وابسطه

ادامه مطلب »
Call Now Buttonتماس مستقیم