اگر به دنبال یک وکیل خبره در شمال تهران هستید، بدون شک این مجموعه می تواند به شما کمک کند. از آنجایی که مسائل حقوقی از دسته پیچیده ترین و چالش برانگیزترین مشکلاتی هستند که افراد زیادی با آن ها دست و پنجه نرم می کنند، تنها یک وکیل می تواند از عهده آن ها برآید. بر این اساس، باید به دنبال بهترین وکیل پایه یک دادگستری در شمال تهران باشید.

وکیل پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک دادگستری چه وظایفی دارد؟

زمانی که یک وکیل پایه یک دادگستری برای رسیدگی به پرونده های حقوقی، ملکی، ثبتی، خانواده و … اخذ می شود، قطعا اختیارات زیادی به عهده او می باشد که برای دفاع از حقوق موکل باید به آن ها بپردازد. به این ترتیب این وکیل باید از توانمندی های کاملی در این زمینه بهره مند باشد.

چرا که وکالت یک رشته حرفه ای محسوب می شود که وظایفی که یک وکیل به عهده دارد، بسیار حائز اهمیت است. این وکیل با تعهد و وفاداری خود، باید بهترین راه حل ها را در جهت موفقیت پرونده به کار ببرد. همچنین باید بتواند عزت نفس بالایی داشته باشد تا در برابر چالش ها نا امید نشود.

از مهمترین وظایف این وکیل، می توان به ارائه مشاوره حقوقی آنلاین و حضوری اشاره کرد. چرا که موکل باید بتواند تمامی اتفاقات ناگهانی را در جهت پرونده در هر ساعت از شبانه روز با وکیل خود در ارتباط بگذارد. به همین دلیل، ارائه مشاوره از طرف وکیل پایه یک دادگستری بسیار اهمیت دارد.

این وکیل باید اقدامات را در زمان مشخص انجام دهد و نتیجه را به دادگاه برساند. همچنین باید در تمامی جلسات به خوبی حضور به عمل رساند و متن قرارداد را همیشه در یک نسخه به موکل نیز ارائه دهد. از سایر وظایف مهم وکیل پایه یک دادگستری می توان به دفاع از حق موکل اشاره کرد.

وکیل باید همیشه موثرترین و کم هزینه ترین راه را برای پرونده  به کار ببرد و صلاح موکل را در اولویت بگذارد. همچنین باید به فکر منافع موکل باشد و به خوبی چالش ها را پشت سر بگذارد.

وکیل پایه یک دادگستری شمال تهران چه خدماتی ارائه می دهد؟

با توجه به وظایف مهمی که وکیل پایه یک دادگستری در شمال تهران به عهده دارد، این وکیل قطعا باید یکسری خدمات مهم را انجام دهد. از جمله مهمترین خدماتی که این وکیل به عهده دارد، شامل موارد ذکر شده در زیر می باشد:

  • تنظیم قرارداد
  • تنظیم کردن لوایح و شکوائیه
  • آماده سازی اسناد و مدارک
  • ارائه مشاوره غیر حضوری و تلفنی در شرایط مختلف
  • کسب بهترین نتیجه برای گرفتن حق موکل

پذیرفتن هر پرونده ای در زمینه های متنوع حقوقی و قضایی

چه تفاوتی میان وکیل پایه یک دادگستری و وکیل پایه دو دادگستری وجود دارد؟

سوال رایجی که اغلب افراد در زمان مراجعه به بهترین وکیل پایه یک دادگستری در شمال تهران می پرسند، این است که چه تفاوتی میان وکیل پایه یک و دو وجود دارد. بهتر است بدانید که این دو وکیل، آزمون وکالت را پشت سر گذاشته و هر دو به عنوان وکیل قوه قضائیه مشغول به کار هستند.

اما تفاوتی که در بین آن ها موجود است، تنها شامل زمینه های حقوقی است که آن ها فعالیت می کنند. به این صورت که وکیل پایه دو اجازه ندارد در تمامی پرونده های حقوقی فعالیت کند و به تمامی آن ها دسترسی نخواهد داشت.

در صورتی که وکیل پایه یک به راحتی می تواند بدون محدودیت در هر حرفه و زمینه ای فعالیت کند. پس بهتر است در زمان مراجعه به یک وکیل خبره، به این موضوع توجه کنید و بدانید که آیا وکیل از عهده پرونده شما بر می آید یا خیر.

شرایط لازم برای یک وکیل پایه یک دادگستری که بتواند پرونده های متنوع را در اختیار بگیرد، تایید صلاحیت از نظر اخلاقی و دینی و علمی نیز می باشد. همچنین این وکیل باید امتیاز قابل قبولی در مصاحبه های علمی به دست آورد تا به عنوان بهترین وکیل بتواند مشغول به کار شود.

وکیل پایه یک دادگستری دوره کارآموزی را پشت سر گذاشته است و در آزمون های تشریحی و شفاهی قبول شده است. این وکیل می تواند با توجه به شرایطی که دارد، به بهترین شکل پرونده های متنوع را در اختیار بگیرد.

وکیل ملکی در شمال تهران

هزینه حق الوکاله وکیل پایه یک دادگستری شمال تهران چقدر است؟

یکی از شاخصه های مهم در مراجعه به یک وکیل خبره که اغلب باعث می شود افراد از رفتن نزد یک وکیل واهمه داشته باشند، حق الوکاله ای است که باید پرداخت کنند. بنابراین بهتر است بدانید که این هزینه با توجه به فاکتورهای مهمی تعیین می گردد.

از جمله مهمترین این فاکتورها می توان به میزان مهارت و تخصص وکیل و میزان سختی و دشواری پرونده اشاره کرد. به این صورت نمی توان برای هر وکیل هزینه مشخصی در نظر گرفت. به این صورت در زمان ارائه پرونده می توانید از هزینه آن اطلاع کسب کنید.

در واقع میزان سطح علمی و تخصص وکیل از مهمترین فاکتورها در کار و فعالیت وکیل محسوب می شود و می تواند به روی این هزینه تاثیر مستقیم داشته باشد. البته تحصیلات به تنهایی در این زمینه کاربرد ندارد، اما مهارت و سابقه درخشان وکیل نیز می تواند در این زمینه تاثیر گذار باشد.

با این وجود وکیل می تواند نسبت به حق الوکاله خود با موکل به تفاهم برسد. در غیر این صورت هزینه ای که در مجموعه وکالت پایه یک دادگستری در نظر گرفته شده است، به موکل ارجاع داده می شود. به این صورت موکل موظف است آن هزینه را پرداخت کند.

کلام آخر

اگر به دنبال اخذ بهترین وکیل پایه یک دادگستری در شمال تهران هستید، مشاورین ما می توانند در این زمینه به شما کمک کنند. تنها کافی است با شماره های درج شده تماس گرفته و از کارشناسان با توجه به نوع پرونده خود مشورت بخواهید. به این صورت می توانید با بهترین وکیل در این محدوده تهران در ارتباط باشید و با خیال آسوده پرونده خود را به دست او واگذار کنید. تنها باید یک تصمیم هوشمندانه بگیرید تا بتوانید به یک نتیجه درست در این زمینه دست پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *