09193756168
حقیقت گستر، حامی برتر

با بهترین وکیل تهران کار کنید پیروز میدان باشید

5/5
موسسه حقیقت گستر

مقالات و خدمات موسسه حقیقت گستر

بهترین وکیل تهران

موسسه حقیقت گستر برای آگاهی شما عزیزان با وظایف وکیل و همچنین معرفی بهترین وکیل شرق تهران این مقاله را تهیه کرده است. چنانچه درخواست دریافت مشاوره حقوقی تهران از بهترین وکیل شرق تهران را دارید با موسسه حقیقت گستر تماس بگیرید.

چه کسی بهترین وکیل شرق تهران است؟

لزوم داشتن وکیل تهران ، چرا باید وکیل بگیریم؟

در زندگی توسعه یافته امروزی با توجه به محدودیت زمانی و مشغله زیاد شهروندان وجود یک وکیل مجرب تهران میتواند تا حد بسیار زیادی در پیشبرد موفقیت آمیز فعالیت ها و مسائل حقوقی موثر باشد. ضمن اینکه قانون مدنی ایران نیز سالها پیش نیاز به وکیل را برای افراد پیشبینی نموده است و طبعا امروزه، همزمان با بالا رفتن تعاملات اجتماعی و ارتباطات مدنی، نیاز به انتقال کلی یا جزيی امور موکل به نیروی کارآمد و متخصص وکیل تهران امری بدیهیست. همواره با بروز مسائل و مشکلات حقوقی، امور خانواده و کیفری  دغدغه ی موفقیت در دعوی و امکان انجام به موقع امور حقوقی مرتبط با پرونده در ذهن افراد شکل میگیرد. نیاز به وکیل متخصص تهران در امور حقوقی و لزوم اعمال به موقع اقدامات در بازه‌های زمانی پیش‌بینی شده در قانون به دامنه ی این حساسیت می افزاید، موسسه حقیقت گستر با معرفی بهترین وکیل تهران در حوزه تخصصی دعاوی، ضمن کاستن از نگرانی های معمول موکلین در خصوص روند پرونده، بهترین بازدهی را در مناسب‌ترین زمان ارائه می دهد چرا که یک وکیل مجرب با به عهده گرفتن این مسائل، احساس مسئولیت، حفظ اسرار موکل، ارائه گزارش جامع از روند پرونده ضمن اطلاع از آخرین و جدیدترین به روزرسانی‌های قانونی عامل اصلی از میان بردن این دغدغه است.

بهترین وکیل شرق تهران

چگونه وکیل خوب تهران را از وکیل بد تشخیص دهیم؟

  1. تخصص: حتی بهترین وکیل ملکی تهران که سابقه درخشانی دارد لزوما بهترین وکیل ارث تهران نیست . وکیل شما باید در پرونده شما وکیلی متخصص باشد.
  2. تجربه: برخی وکلا معدل بالای دانشگاهی دارند و سطح علمی‌شان نیز بسیار بالا است. اما سواد به تنهایی کافی نیست. چه بسا وکیلی با معدل دانشگاهی پایین تر فن بیان بسیار قوی تری دارد و وکیل با تجربه تری است. کار با وکیل کم تجربه می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.
  3. تیم: حتی اگر وکیل علم و تجربه ی کافی داشته باشد باز هم تنها از دید خود به مساله نگاه میکند. بی شک داشتن تیم خوب تاثیرات غیرقابل انکاری در روند پرونده شما خواهد داشت.
جهت ارتباط با بهترین وکیل شرق تهران کافیست با موسسه حقیقت گستر تماس بگیرید.

چرا موسسه حقیقت گستر بهترین وکیل تهران را دارد

همانطور که پیشتر توضیح داده شد، وجود وکیل متخصص ، وکیل با تجربه و تیم وکلای حرفه ای تهران تاثیر انکار ناپذیری روی پرونده شما خواهد داشت. موسسه حقیقت گستر تیمی از بهترین وکلای تهران است که بیش از ۱۵ وکیل متخصص تهران تحت نظارت فردی متبحر با مدرک دکترا فعالیت می‌کنند. موسسه حقیقت گستر سابقه‌ی درخشانی در حل انواع پرونده دارد. در این موسسه هر وکیل در دپارتمان تخصصی خود فعالیت می‌کند. یعنی پرونده‌هایی به این وکیل ارجاع می‌شود که در ضمینه آن پرونده تجربه ی بیشتر و سابقه عالی دارد، تا شانس پیروزی موکل در پرونده به حداکثر برساند. دپارتمان‌های این موسسه شامل: ملکی، کیفری، خانواده، مهاجرت، ارث است که هرکدام به زیر شاخه های تخصصی تری تبدیل می‌شوند. با ارجاع پرونده خود به موسسه حقیقت گستر بیشترین شانس را برای پیروزی در پرونده ی خود خواهید داشت.

جهت برقراری ارتباط و دریافت مشاوره حقوقی تهران از بهترین وکیل تهران کافیست با موسسه حقیقت گستر تماس بگیرید.

بهترین وکیل تهران آدرس وکیل در تهرانپارس
بهترین وکیل تهران آدرس وکیل در تهرانپارس

بهترین وکیل تهران کیست؟

وکیل کیست؟

وکالت در معنی لغوی به معنی واگذار کردن است. در اصطلاح حقوقی، وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام کاری نایب خود می‌کند. همچنین وکیل می‌تواند با ارائه مشاوره حضوری یا تلفنی به شما کمک کند. متقاضیان می‌توانند جهت ارتباط با بهترین وکیل تهران با ما تماس بگیرند.

آیا وکیل تهران از شهرستان بهتر است؟

برای افزایش شانس پیروزی در پرونده، مهم ترین عوامل تجربه و پیگیری وکیل هست. بعضی پرونده ها مثل پرونده های دیوان عدالت، تنها در تهران رسیدگی می‌شوند. در این موارد وکیل تهران نسبت به وکیل شهرستان هم تجربه بیشتری دارد و هم به علت نزدیکی، با مراجعه حضوری پیگیری موثر تری خواهد داشت. همچنین هزینه ایاب ذهاب وکیل هم به شکل چشم گیری کاسته می‌شود.

تفاوت وکیل با مشاور چیست؟

ممکن است دریافت مشاوره از وکیل تهران هزینه بیشتری به همراه داشته باشد اما بدون شک وکیل نسبت به مشاور، به دلیل داشتن تجربه کار میدانی در دادگاه ها و در حضور قاضی، مشاوره با کیفیت تری ارائه می‌دهد.

چگونه از معتبر بودن وکیل مطمعن شویم؟

  1. برای مطمئن شدن از اعتبار بهترین وکیل تهران کافیست پس از ورود به سایت رسمی کانون وکلا به نشانی icbar.ir با وارد کردن نام وکیل مورد نظر از وکیل بودن شخص مطمئن شوید. (جهت ورود به سامانه روی آدرس آن کلیک کنید.)
  2. اما اگر در شرایطی بودید که اینترنت در دسترس شما نبود می توانید از ۱۱۸ شماره کانون وکلای استان خود را گرفته و با تماس به کانون وکلای استان خود از وکیل بودن شخص اطمینان حاصل کنید.

قرارداد با وکیل بهتر است یا مشاوره جلسه ای؟

قرارداد بستن با وکیل نسبت به دریافت مشاوره تلفنی یا حضوری تک جلسه ای چند مزیت بزرگ به همراه دارد:

  1. آن هم این است که اگر در طی انجام امور حقوقی خود، چندین بار به مشکل بر بخورید، وکیلی که با او قرارداد بستید، چون از تمام امور آگاهی دارد می‌تواند خیلی دقیق تر شما را راهنمایی کند. این کار خیلی بهتر است تا این که هر بار با یک مشاور صحبت کنید و مشکل را از اول برای او بازگو کنید.
  2. حتی از نظر مالی هم، اگر چند بار به مشکل بر بخورید، هزینه جلسات تکی از قرارداد با وکیل بیشتر خواهد بود.

چرا بهتر است پرونده را وکیل پیش ببرد؟

در روند هر پرونده ممکن است نکات زیادی باشد که برای پشت سر گذاشتنشان نیاز به تکنیک های خاصی باشد که بهترین وکیل تهران تمام آنها را می‌داند. ساده ترین مثال آن است که در طرح دعاوی حقوقی هنگام ارائه ی دادخواست لازم است از عبارات و الفاظ صحیح و مناسب استفاده شود چرا که در غیر این صورت ممکن است دعوا بدون رسیدگی، و تنها با صدور قرار رد دعوا خاتمه یابد.

تعهدات وکیل تهران چیست؟

مانند هر قرارداد دیگری که وظایف و تعهدات طرفین در قرارداد ذکر می‌شود در قرارداد وکالت هم وکیل تهران و موکل نسبت به هم تعهداتی دارند. از وظایف وکیل تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. وکیل باید دقت زیاد داشته باشد چراکه اگر به دلیل سهل انگاری او، خسارات مادی یا معنوی به موکل وارد شود، او مسئول است.
  2. وکیل باید در هر اقدامی مصلحت موکل را اولویت قراردهد.
  3. وکیل باید تمام اسنادی که از موکل تحویل گرفته بدون هیچ مشکلی به او بازگرداند، چرا که او امین موکلش است.
  4. وکیل باید صورت حساب وکالت را به موکل خود تسلیم کند.

تعهدات موکل نسبت به وکیل تهران چیست؟

همانطور که وکیل نسبت به موکل تعهداتی دارد، موکل هم نسبت به وکیل تهران وظایفی دارد که باید در موعد مقرر به آنها عمل کند. ازجمله:

  1. موکل باید حق الوکاله توافق شده را در زمان مقرر شده بپردازد.
  2. عرفا هزینه‌های جانبی پرونده مثل ایاب ذهاب وکیل تهران و هزینه های ثبت دادخواست و شکوایه بر عهده موکل است که باید بلافاصله به وکیل پرداخت شود.
  3. موکل موظف است اسناد مورد نیاز دادگاه را قبل از جلسه رسیدگی تکمیل کند و به وکیل خود تحویل دهد.

چگونه وکیل خوب را از وکیل بد تشخیص دهیم؟

  1. تخصص: ممکن است شخصی که در زمینه ملک تبحر بسیاری دارد، در زمینه ارث بهترین گزینه نباشد. وکیل شما باید در موضوع پرونده شما تخصص داشته باشد.
  2. تجربه: برخی وکلا معدل بالای دانشگاهی دارند و سطح علمی‌شان نیز بسیار بالا است. اما سواد به تنهایی کافی نیست. چه بسا وکیلی با معدل دانشگاهی پایین تر فن بیان بسیار قوی تری دارد و وکیل با تجربه تری است. کار با وکیل کم تجربه می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.
  3. تیم: وکیل حتی اگر بهترین وکیل تهران باشد و علم و تجربه ی کافی هم داشته باشد باز هم تنها از دید خود به مساله نگاه میکند. بی شک داشتن تیم خوب تاثیرات غیرقابل انکاری در روند پرونده شما خواهد داشت.

شماره بهترین وکیل تهرانپارس

جهت ارتباط با بهترین وکیل تهرانپارس با شماره‌ی ۰۲۱۹۱۳۰۰۰۲۴ (موسسه حقیقت گستر) تماس بگیرید. برای تماس روی شماره کلیک کنید.

آدرس بهترین وکیل تهرانپارس

برای ملاقات حضوری با بهترین وکیل تهرانپارس کافیست به شماره‌ی ۰۹۱۹۳۷۵۶۱۶۸ در واتساپ پیام دهید تا برایتان لوکیشن ارسال شود. برای ارسال پیام روی شماره کلیک کنید.

بهترین وکیل تهران

برای همه ما قطعا پیش آمده که به وقت انجام کار های قانونی به دلیل قانون ها و مقررات بسیار زیاد کشوری ممکن است سردرگم شویم در این مواقع اولین چیزی که به ذهن ما می رسد داشتن یک وکیل خوب می باشد، اما این روز ها به علت تکثیر روزانه وکلا، به سختی می توانیم وکیل مورد نظر خود را پیدا کنیم، به خصوص که اگر در شهر بزرگی مانند تهران زندگی کنیم. ما در این مقاله می خواهیم به شما کمک کنیم تا ویژگی های یک وکیل خوب را بدانید. اگر شما نیز، با این مشکل بر خورد کرده اید، در ادامه با ما همراه باشید.

وکیل چیست؟

 وکیل یا وکیل حقوقی، فردی می باشد که دارنده پروانه یا مجوز قانونی برای وکالت یا نمایندگی و دفاع از مشتریان و موکلان در دادگاه و دیگر مراجع قانونی می باشد. وکیل های حقوقی مسئولیت حفظ منافع و حقوق و موکلین خود را بر عهده دارند و آن ‌ها را در امور قضایی و  حقوقی نصیحت و راهنمایی می‌ کنند. وکیل ها می ‌توانند در امور مختلف و گوناگونی از جمله حل و فصل اختلافات، تدوین قرارداد ها، نگارش و پیگیری اسناد حقوقی، مشاوره در امور قراردادی و تجاری، وکالت یا نمایندگی در دادگاه ها و دیگر مراجع قضایی و قانونی و … فعالیت کنند.

ویژگی های یک وکیل خوب

وکلا باید دارای ویژگی های زیر باشند:

قدرت تحلیل: وکیل های خوب باید دارای قدرت استدلال و تحلیل بالا برای بررسی و رسیدگی به موارد حقوقی مختلف و گوناگون و پیدا کردن راه حل منطقی و قابل قبول باشند.

تجربه و تخصص : وکلای خوب دارای تجربه و تخصص کافی در زمینه حقوقی و منافع مورد نظر موکلین هستند و می توانند برترین راه حل ها و مشاوره ها را ارائه دهند.

حساس بودن نسبت به مشتری: وکیل های خوب باید بتوانند به درخواست ها و نیازهای مشتریان یا موکلین خود حساس باشند و تلاش کنند تا حد امکان به این درخواست ها و نیاز ها پاسخ دهند.

 تعهد و انگیزه: وکلای خوب باید دارای انگیزه و تعهد بالا برای کمک به موکلین و مشتریان خود باشند و به صداقت و شفافیت در ارتباط با آن ها توجه داشته باشند.

 

توانایی ارتباطی: وکیل های  خوب باید دارای توانمندی  ارتباطی با مشتریان یا موکلین خود باشند و توانایی این که به آن ها به طور کامل و جامع توضیح دهند که چه گونه به مشکلات حقوقی خود رسیدگی می کنند را داشته باشند.

وظایف وکلا چیست؟

  1. وکیل ها دارای وظیفه های متعددی می باشند که به طور کلی عبارتند از:
  2. انجام سایر وظیفه های قانونی و حقوقی مرتبط با موکلین.
  3. نمایندگی، وکالت و همراهی همه جانبه موکلین خود در دادگاه ‌ها و دیگر مراجع قضایی.
  4. ارائه مشاوره و مشورت حقوقی و منافعی به موکلین خود در امور گوناگون و مختلف قانونی و حقوقی.
  5. انجام تحقیقات قانونی و پژوهش ‌های حقوقی برای حل کردن مسائل حقوقی
  6. نظارت بر روی حقوق موکلین و  اجرای قانون
  7. حفظ رسمیت اطلاعات محرمانه راز های موکلین.
  8. تهیه و تنظیم اسناد حقوقی همانند وصول نامه ها و قرارداد ها و دیگر اسناد.

این ها تنها چند مورد از وظیفه های وکیل ها هستند و وکیل ها باید با دانش و دقت کافی به انجام وظیفه های خود بپردازند تا بهترین نتیجه را برای موکلین خود کسب نمایند.

وکیل ملکی تهران

حوزه های مختلف وکالت

وکیل های دپارتمان امور تجاری، به امور مرتبط با اختلافات فی ما بین شرکای شرکت ها ،تعهدات و حقوق شرکا و سهام داران، اسناد تجاری سفته، چک ،سفته و بروات می پردازند.

دپارتمان قرارداد ها و داوری

وکیل های این حوزه به تهیه و تنظیم انواع قرارداد ها شامل قرارداد های صلح عمری، بیع، صلح، جعاله، مضاربه، اجاره، ،ولیزینگ، اجاره به شرط تملیک و نیز انجام داوری ها در خصوص قرارداد های دارای شرایط داوری می پردازند.

 

دپارتمان تجارت بین الملل

وکیل های دپارتمان تجارت بین الملل به داوری بین المللی ، دعاوی ارزی، تنظیم قرارداد های بین المللی از جمله قرارداد های فرانشیز، جوینت ونچر، لیسانس و امور مرتبط به استعلام های سفارتخانه ها می پردازند.

دپارتمان
اداری

وکیل های دپارتمان اداری در حوزه دعاوی ،تامین اجتماعی، شهرداری، ابطال آرای،  استخدام، قرارداد های کار، کمیسیون ماده صد شهرداری و آرای هیات های مالیاتی ،و سایر دعاوی دیوان عدالت اداری فعالیت دارند.

 

دپارتمان امور ملکی و ثبتی

وکیل های دپارتمان زمینه ملکی با تجربه و سابقه فعالیت تخصصی در زمینه ثبتی و ملکی در زمینه لازم به تحویل مبیع،  تنظیم سند، مشکلات ثبتی، اثبات مالکیت، و سایر دعاوی ثبتی و ملکی فعالیت می نمایند .

دپارتمان امور خانواده و امور حسبی

وکیل های دپارتمان خانواده در زمینه مشاوره و مشورت و قبول وکالت و نمایندگی دعاوی طلاق، مهریه ،طلاق توافقی، حضانت، طلاق یک طرفه و سایر امور مرتبط به خانواده و امور حسبی مانند گواهی حصر وراثت فعالیت می کنند.

 

دپارتمان امور پولی و بانکی

وکیل های دپارتمان امور بانکی پولی تشکیل شده از وکیل های با سابقه همکاری با بانک های خصوصی و دولتی می باشند که با تخصص و مهارت خود در حوزه ابطال مطالبات مازاد بانکی، ابطال قرارداد های بانکی فعالیت دارند.

دپارتمان کیفری (امور غیر مالی و مالی)

 

وکیل های فعال در زمینه دپارتمان کیفری در حوزه وکالت و نمایندگی پرونده های کلاه برداری، موضوع قانون تجارت، فروش مال غیر، جرایم، و سایر امور کیفری فعالیت می کنند و به دفاع از حقوق موکلین می پردازند.

 

دپارتمان امور پیمان کاری

وکیل های دپارتمان امور پیمان کاری در حوزه قرارداد های پیمان کاری و دعاوی مربوطه ازجمله قرارداد های نفتی و قرار داد مشارکت پیمان وBOO,BOT,EPCو امور مرتبط فعالیت می کنند.

دپارتمان تابعیت و مهاجرت

وکیل های این زمینه در حوزه گرفتن اقامت ایران ، گرفتن  تابعیت ایران ، گرفتن مجوز کار در ایران ، گرفتن ویزا برای کشورهای حوزه شینگن ، گرفتن انواع ویزا برای آلمان و نیز گرفتن اقامت ترکیه می پردازند.

 

در نتیجه پیدا کردن وکیل خوب در شهر های بزرگی مانند تهران بسیار زمان بر و می توان گفت سخت می باشد اما با دانستن ویژگی ها و وظایف یک وکیل خوب می تواند کار را آسان تر کند

10 پاسخ

  1. میخواستم از همسرم به دلایلی جدا بشم و برای گرفتن مهریه و انجام کارهای طلاقم به موسسه حقیقت گستر مراجعه کردم که زیر نظر تیم حرفه‌ایشون تونستم به حق و حقوقم برسم.
    حتی اگه بگم برای انجام پروندم از بهترین وکیل تهران استفاده کردن اغراق نکردم.

    1. خوشحالیم که تونستیم رضایت شمارو جلب کنیم. هرزمان نیاز به دریافت مشاوره از وکیل تهران داشتید کافیست با موسسه حقیقت گستر تماس بگیرید.

  2. زمینی که تقريبا فکر میکردم از چنگم درآوردن رو تونستن برام پس بگیرند. خدا خیرشون بده. حقیقت گستر بهترین و مطمئن ترین جایی بوده که می‌تونستم با خیال راحت این پروندمو رو بهش بسپارم.

    1. از اینکه به ما اعتماد کردید سپاسگزاریم. موسسه حقیقت گستر برای مراجعین خود بهترین وکیل تهران را جهت دریافت بهترین نتیچه قرار می‌دهد.

  3. این موسسه عالی چون به صورت تیمی وکیلاشون روی پرونده نظارت دارن و هر تیمی هم مخصوص به یک موضوع به خصوص. این کار تیمی موسسه باعث سرعت بخشیدن و بهتر پیش رفتن پرونده‌ میشه.

    1. باعث افتخار ماست که توانستیم به شما در پرونده‌تان کمک کنیم. در صورت نیاز به دریافت مشاوره دوباره از وکیل تهران تماس بگیرید.

  4. یه پرونده سخت داشتم و فکر نمی‌کردم که بتونم حلش کنم ولی با کمک موسسه و وکلای مجرب شما خداروشکر تونستم زمینمو زنده کنم.

  5. یکی از خوبیای موسسه حقیقت گستر مسیر سر راست و خوبش. واقعیت اولین انتخابم برای شما همین بود. گفتم سر راهمه و نزدیک محل کارم هست. از طرفیم خوش مسیر. ولی همین که وارد شدم و فضا رو دیدم و بعدتر با تسلط وکلا شما و کادر مجرب آشنا شدم فهمیدم انتخاب خیلی خوبی داشتم.

  6. من یه خونه داشتم که سندش به نام شوهر مرحومم بود و برای به نام زدنش کلی دردسر و پيگيري داشتم که به هیچ نتیجه ای نرسیدم ولی موسسه شما تونست خونمو برگردونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس مستقیم