یکی از پیچیده ترین مسائل، دعاوی مربوط به ملک و املاک است که رسیدگی به آن ها به رعایت قوانین مهمی نیازمند می باشد. بنابراین تنها یک وکیل ملکی می تواند از عهده آن ها برآید. اگر به دنبال اخذ بهترین وکیل ملکی در پاسداران هستید، بهتر است به این مجموعه مراجعه کنید تا بتوانید با یک وکیل خبره و کار بلد ارتباط برقرار کنید.

وکیل ملکی در پاسداران

وکیل ملکی از چه ویژگی هایی بهره مند است؟

از مهمترین ویژگی های این وکیل، این است که یک وکیل پایه یک دادگستری محسوب می شود که به تمامی قوانین و مقررات مربوط به املاک تسلط دارد. همچنین این وکیل، باید بتواند با انواع قوانین تغییر کرده در طول سال ها آشنا شود. چرا که این مسائل بسیار پیچیده و تخصصی می باشند و متاسفانه قوانین مربوط به آن ها دستخوش تغییر هستند که نیازمند آگاهی دارند.

این وکیل در حوزه املاک تخصص داشته و از تجربه کافی در امور ملکی لازم بهره مند است. پرونده های موفق زیادی را پشت سر گذاشته است و تجارب درخشانی را در این زمینه به دست آورده است. وکیل ملکی در حوزه پاسداران شامل طیف گسترده ای از وکلا می باشد که انتخاب کردن هر یک از آن ها به ویژگی های آن ها وابسته است.

یک وکیل ملکی باید از صداقت کافی در این زمینه بهره مند باشد و از اختار و آزادی عمل نیز برخوردار باشد. به این صورت می توان به راحتی به او اعتماد کرد. پیگیری مستمر پرونده بسیار حائز اهمیت قرار دارد که تنها از عهده یک وکیل خبره و حساس به مسائل مربوط به پرونده بر می آید. به همین دلیل است که به روی انتخاب بهترین وکیل تاکید می شود.

بهترین وکیل ملکی پاسداران کیست؟

اگر به دنبال بهترین وکیل ملکی در پاسداران هستید، بهتر است بدانید که بهترین وکیل از روی سوابق درخشان و تعداد پرونده های موفقی که پشت سر گذاشته است انتخاب می گردد. به این ترتیب، بهتر است که با مشاورین ما در این زمینه مشورت کنید. به این صورت می توانید با یک وکیل کار بلد ارتباط برقرار کنید که در زمینه پرونده شما خبره باشد.

از آنجایی که عملکرد وکیل در روند پرونده شما از اهمیت زیادی برخوردار است، وکیل انتخابی باید از علم و دانش کافی در این زمینه برخوردار باشد. این وکیل می تواند در سریع ترین زمان پرونده را به اتمام رسانده و به نفع موکل تغییر دهد. بهترین وکیل کسی است که مشاوره در هر ساعت از شبانه روز را د ر اختیار موکل خود قرار دهد  تا چالش های غیر قابل پیش بینی رخ ندهند.

هزینه وکیل ملکی پاسداران چقدر است؟

یکی از مهمترین مسائلی که باعث می شود تا افراد از مراجعه به وکیل ترس و واهمه داشته باشند، هزینه ای است که قرار است برای پرونده خود به وکیل پرداخت کنند. به این منظور، بهتر است بدانید که این هزینه باید به صورت توافقی بین وکیل و موکل تعیین گردد.

در غیر این صورت اگر هیچ یک از آن ها به تفاهم نرسیدند، موکل موظف است هزینه ای که توسط دادگستری همگانی انتخاب می شود را پرداخت کند. به صورت کلی، این هزینه می تواند با توجه به میزان مهارت و تخصص و سابقه وکیل متفاوت باشد.

به صورتی که قطعا یک وکیل خبره و با سابقه درخشان و طولانی که پرونده های زیادی را پشت سر گذاشته است، نسبت به یک وکیل تازه کار از حق الزحمه قابل توجه و بیشتری بهره مند است.

دعاوی ملکی شامل چه مواردی است؟

به صورت کلی انواع دعاوی ملکی بسیار مهمی هستند که رسیدگی به آن ها تنها توسط یک وکیل امکان پذیر است. این دعاوی از جمله پیچیده ترین و چالش برانگیزترین مشکلاتی هستند که افراد زیادی به آن ها درگیر می باشند. به این ترتیب باید به صورت تخصصی مورد بررسی قرار بگیرند. از جمله این دعاوی به شرح زیر هستند:

  1. دعاوی ملکی ثبتی از انواع دعاوی می باشد که به ابطال سند مالکیت معارض، ابطال سند رسمی و افراز ملک و …. گفته می شود.
  2. دعاوی ملکی حقوقی از دسته دیگر مهمترین دعاوی ملکی محسوب می شود. این دعاوی شامل موارد مهمی از جمله رفع مزاحمت و ممانعت از حق، الزام به تحویل ملک، الزام به تنظیم سند و تصرف عدوانی و خلق ید و .. می باشند.
  3. دعاوی ملکی کیفری به دسته سوم اطلاق می شود که شامل جعل سند، خیانت در امانت، کلاهبرداری در انواع خرید و فروش ملک و .. هستند.

از آنجایی که رسیدگی به هر یک از دعاوی ذکر شده به رعایت قوانین مهمی نیازمند است، باید به یک وکیل متخصص و خبره مراجعه کنید که بتواند به روی تمامی این قوانین تسلط کامل داشته و از تغییر آن ها آگاه باشد.

در این زمینه بهتر است بدانید که مراجعه متنوعی به دعاوی ملکی رسیدگی می کنند که با توجه به محل وقوع مال غیر منقول تعیین می شوند.

وکیل ملکی

اتمام پرونده ملکی چقدر طول می کشد؟

سوالی که اغلب افراد می پرسند، زمان اتمام و به سرانجام رسیدن پرونده های ملکی است. بهتر است بدانید که تمام شدن و موفقیت هر پرونده دارای زمان مشخص شده ای نمی باشد و نمی توان برای آن یک زمان تعیین کرد. در واقع هر پرونده با توجه به پیچیدگی و سختی و یا مراحلی که دارد، به مدت زمان خاص خودش نیازمند است.

همچنین، میزان تبحر و مهارت یک وکیل نیز می تواند در طولانی شدن روند پرونده و یا سریع تمام شدن آن نیز تاثیر گذار باشد. به همین دلیل، انتخاب وکیل ملکی در پاسداران در بهترین شکل ممکن از اهمیت زیادی بهره مند است که به موفقیت بهتر پرونده شما کمک شایانی می کند.

کلام آخر

برای آنکه بتوانید بهترین وکیل ملکی در پاسداران را انتخاب کنید، بهتر است که ویژگی های هر یک از آن ها را مورد بررسی قرار دهید. به  این صورت می توانید یک وکیل خبره و مناسب انتخاب کنید که بتواند پرونده مورد نظر را با موفقیت طی کند. انتخاب کردن یک وکیل بهتر است زیر نظر مشاورین خبره و کاربلد در این مجموعه صورت بگیرد تا به یک نتیجه چشم گیر دست پیدا کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *