هزینه وکیل دعاوی ملکی چقدر می‌باشد؟
برای پاسخ دادن به این سوال باید تمامی جنبه های موجود را درنظر گرفت زیرا موضوع هر پرونده ملکی از دیگری متمایز می‌باشد و امکان اینکه بخواهیم یک رنج ثابت برای یک نوع پرونده در نظر بگیریم وجود ندارد. ولی با درنظر گرفتن بعضی از مسائل می‌توان تا حد قابل توجهی از میزان حق الوکاله وکیل ملکی مطلع شد.


بهترین مکان برای سپردن پرونده های ملکی موسسه های حقوقی می‌باشد چرا که در موسسه های حقوقی در هر زمینه و هر دپارتمان یک وکیل فعالیت نمی‌کند بلکه تعدادی وکیل با تجربه در حال فعالیت می‌باشند که این امر یک امتیاز مثبت برای موسسه های حقوقی می‌باشد و آنها را از دفاتر حقوقی برتری می‌بخشد.
موسسه حقیقت گستر با در اختیار داشتن چندین وکیل ملکی باتجربه، این اطمینان را به شما می‌دهد که تمام تلاش خود را برای احقاق حق و به ثمر رساندن پرونده شما می‌نماید.
از نکات حائز اهمیت در خصوص انتخاب وکیل دعاوی ملکی، تجربه وکیل، در حل و پیشبرد پرونده های مشابه می‌باشد. گاهی یک وکیل دادگستری در حل یک پرونده خانوادگی تبحر دارد و در این زمینه می‌تواند پرونده را به بهترین شکل به اتمام برساند ولی در خصوص پرونده های ملکی به دلیل عدم تجربه نمی‌توانند آنچنان که باید و شاید پرونده را مدیریت نمایند.
موسسه حقیقت گستر در انتخاب وکلای خود دقت بسیاری می‌نماید و هر وکیلی را با توجه به تجربه، سابقه و متناسب با دانش و آگاهی وکیل از رویه های قضایی، ایشان را برای پرونده منتخب می‌کند.
پرونده های ملکی دارای پیچیدگی های بسیاری می‌باشد که بدون حضور و راهنمايي های وکیل ملکی متخصص امکان به نتیجه رساندن آن بسیار دشوار می‌باشد.
هزینه های وکیل دعاوی ملکی همانطور که عنوان شد فاکتور های متفاوتی را شامل می‌شود. زمانی که ما از دعاوی ملکی سخن به عمل می‌آوریم در واقع یک مبحث کلی را بیان می‌کنیم ولی نمی‌دانیم که امور ملکی طیف گسترده ای را شامل می‌شود که ما به برخی از آنها اشاره خواهیم داشت:
۱. الزام به تنظیم سند رسمی
۲. تخلیه ملک
۳. خلع ید
۴. ممانعت از حق و مزاحمت از حق
۵. ابطال سند رسمی
۶. اثبات مالکیت
۷. سرقفلی و حق کسب و پیشه و بسیاری از موضوعات دیگر.

بهترین وکیل ملکی می‌بایست از هوش و درایت خود در خصوص تنظیم و بررسی اسناد، صلحنامه، مبایعه نامه و… استفاده نماید. همچنین وکیل ملکی باید دارای پشتکار بالایی باشد و از آنجایی که گاها رسیدگی به روند پرونده های ملکی ممکن است چندین سال به طول بيانجامد وکیل ملکی باید علاوه بر پشتکار از صبر و حوصله بسیاری نیز برخوردار باشد.

در موسسه حقیقت گستر، هزینه های وکیل دعاوی ملکی بنابر عرف و تعرفه های موجود تعریف شده است. با آنکه حقیقت گستر از دپارتمان مجزای ملکی برخوردار می‌باشد و در این بخش چندین وکیل ملکی با تجربه درحال فعالیت می‌باشند ولی میزان حق الوکاله خویش را از تعرفه های موجود بالا تر نمی‌برد.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *