09193756168
حقیقت گستر، حامی برتر

با بهترین وکیل اقامت تهران کار کنید

5/5

وکیل اقامت تهران

بهترین وکیل اقامت شرق تهران کیست؟

موسسه حقیقت گستر برای آشنایی شما عزیزان با وکیل اقامت و وظایف وکیل اقامت و همچنین معرفی بهترین وکیل اقامت شرق تهران این مقاله را تهیه کرده است.

جهت برقراری ارتباط و دریافت مشاوره حقوقی تهران از وکیل اقامت شرق تهران کافیست با موسسه حقیقت گستر تماس بگیرید.

وکیل اقامت کیست؟ وظایف وکیل اقامت چیست؟

وکیل اقامت اتباع به شخصی می‌گویند که ضمن عقد قرارداد با اشخاصی که قصد اقامت در ایران را دارند، برخی از امور یا اقداماتی که به منظور اخذ اقامت در ایران یا کشورهای دیگر لازم است صورت بگیرد را بر عهده می‌گیرند و انجام می‌دهند.

وکیل اقامتی

همانطور که می‌دانیم هر کشوری در دنیا از قواعد حقوقی داخلی و مخصوصی برخوردار می‌باشد که در رابطه با پذیرش و قبول اتباع از باقی کشور ها حساسیت های به خصوصی دارند بنابراین این قواعد به عنوان یک رشته مجزا در قالب حقوق بین الملل خصوصی تشکیل گردیده است. افرادی که دانش آموخته حقوق هستند و به قواعد بین الملل خصوصی شناخت و علم دارند و اکثر فعالیت های حقوقی خود را در زمینه اقامت و مهاجرت انجام می‌دهند را وکیل اقامتی می‌نامند.

وکیل خوب اقامتی شخصی است که به تمامی این قوانین و قواعد مطرحه آگاهی دارد و با تجربه ای که در پرونده های گوناگون کسب کرده است به راحتی می‌تواند در این راستا پرونده اقامتی موکل خویش را به سرانجام برساند. افراد می‌توانند شخصا بدون کمک گرفتن از وکیل اقامتی، امور و پيگيري های مربوطه را انجام بدهند ولی کارهای اقامتی به دلیل پیچیدگی و حساسیت های ویژه ای که دارد نیازمند بهره‌گیری از سواد و دانش حقوقیِ شخصی است؛ که در این موضوع تبحر دارد.
وکیل اقامتی با علم بر تمامی مسائل و قوانین حقوقی مربوط به اقامت و مهاجرت می‌تواند از بروز مشکلات پیش رو جلوگیری نماید.

بهترین وکیل اقامت تهران شماره وکیل اقامت در تهران (2)
بهترین وکیل اقامت تهران شماره وکیل اقامت در تهران

پیدا کردن یک وکیل اقامتی امری سخت و حساس می‌باشد

دارد که بهترین خدمات را دریافت کند بنابراین نمی‌توان به هر وکیلی اعتماد کرد.
گاها یک وکیل خوب در امور طلاق، وکیل خوب اقامتی نمی‌باشد. پس با این اوصاف در هر زمینه ای باید به فرد متخصص در آن حرفه مراجعه نمود. موسسه حقیقت گستر با در اختیار داشتن تیم حقوقی مجرب در دپارتمان اتباع این اطمینان را به موکل می‌دهد تا با خیال راحت پرونده حقوقی اقامتی خویش را به موسسه حقیقت گستر بسپارند.
وکیل اقامتی تمامی اقدامات حقوقی، اداری و تشریفاتی مربوط به اخذ اقامت دائم یا موقت را انجام می‌دهند به شیوه ای که دیگر به اقدامات و پيگيري های مکرر از جانب موکل نیازی نمی‌باشد.
وکیل اقامتی موظف است از تمامی اقدامات انجام شده به موکل خویش اطلاع بدهد و ایشان را در جریان روند پرونده بگذراد. همچنین وکیل اقامتی موظف می‌باشد طبق مصلحت موکل خویش رفتار نماید.

وکیل متبحر و با تجربه می‌داند که نمی‌تواند به کسی تضمین صددرصدی در جهت پیشبرد پرونده بدهد ولی وکیل اقامتی خوب با تمام تلاش خود در خصوص روند پرونده تا حد ممکن آن را پیش می‌برد و به نتایج قابل قبولی می‌رساند.
اگر شخصی این توان را در خود می‌بیند که می‌تواند پرونده اقامتی خود را به سرانجام برساند ولی تنها به یک مشاوره و راهنمايي از جانب مشاور و وکیل اقامتی نیاز دارد، می‌تواند مشاوره را به شکل حضوری یا در صورت ضرورت و عدم دسترسی به موسسه حقیقت گستر، مشاوره خود را تلفنی از مشاورین متخصص اقامتی ما دریافت نمایید.


جهت برقراری ارتباط و دریافت مشاوره حقوقی تهران از بهترین وکیل اقامت تهران کافیست با موسسه حقیقت گستر تماس بگیرید.

شماره بهترین وکیل اقامت تهرانپارس

جهت ارتباط با بهترین وکیل اقامت تهرانپارس با شماره‌ی ۰۲۱۹۱۳۰۰۰۲۳ (موسسه حقیقت گستر) تماس بگیرید. برای تماس روی شماره کلیک کنید.

آدرس بهترین وکیل اقامت تهرانپارس

برای ملاقات حضوری با بهترین وکیل اقامت تهرانپارس کافیست به شماره‌ی ۰۹۱۹۳۷۵۶۱۶۴ در واتساپ پیام دهید تا برایتان لوکیشن ارسال شود. برای ارسال پیام روی شماره کلیک کنید.

مقالات بهترین وکیل اقامت تهران

Call Now Buttonتماس مستقیم