۰۹۱۹۳۷۵۶۱۶۸✆
حقیقت گستر، حامی برتر

با بهترین وکیل کلاهبرداری تهران کار کنید

5/5

وکیل کلاهبرداری تهران

موسسه حقیقت گستر برای آشنایی شما عزیزان با وکیل کلاهبرداری و وظایف وکیل کلاهبرداری و همچنین معرفی بهترین وکیل کلاهبرداری شرق تهران این مقاله را تهیه کرده است.

برای دریافت مشاوره حقوقی تهران از وکیل کلاهبرداری شرق تهران کافیست با موسسه حقیقت گستر تماس بگیرید.

بهترین وکیل کلاهبرداری شرق تهران کیست؟

وکیل کلاهبرداری کیست؟ وظایف وکیل کلاهبرداری چیست؟

کلاهبرداری از اعمالی است که بر پایه فریب بنا شده است و افراد  کلاهبردار از آن عمل به نفع خود یا مجموعه‌ی مورد نظر استفاده می‌کنند. کلاهبرداری در اکثر کشورهای جهان جرم محسوب می‌شود ولی میزان جریمه و مجازات آن در  کشور ها و نظام های گوناگون با هم تفاوت دارند. آنچه که جرم کلاهبرداری را از سایر جرائم متمایز می‌سازد، جرائم علیه اموال می‌باشد. در اکثر جرائم مالی بدون درنظر گرفتن رضایت یا آگاهی صاحب مال، و حتی گاها به موجب جرمی که توسط مجرم صورت گرفته است، اعمال خشونت آمیزی از جانب قربانی به مجرم منتقل خواهد شد. تمامی مطالب عنوان شده زمانی مطرح می‌گردد که کلاهبرداری جزئی از جرائم استثنایی محسوب شود. کلاهبردار به شیوه‌ای عمل می‌کند که مالک یا متصرف مال، فریب خورده و شخص از روی میل و خواسته خود، مالش را در اختیار مجرم قرار می‌دهد.
برای تحقق جرم کلاهبرداری، متوسل شدن به روش ها و شیوه های متقلبانه، به منظور فریب مالباخته ضرورت دارد. به عبارت و تعریف دیگر زمانی کلاهبرداری رخ می‌دهد که فرد، مرتکب عمل متقلبانه شده باشد.

عمل یا فاکتور متقلبانه جرمی است که تشخیص آن دشوار می‌باشد و به موجب آنکه فرد، صرفا یک وعده واهی در قالب یک دروغ ساده، مال آنان برده است، کلاهبردار محسوب می‌شود، با گفتن یک دروغ ساده، نمی‌تواند مانور متقلبانه تلقی شود.

به موجب ماده ۵۹۶ قانون مدنی؛ کلاهبرداری عبارت است از تسهیل بند یا نوشته ای که موجب التزام محجور یا برائت ذمه گیرنده یا شخص دیگری شود. بنابر ماده فوق؛ مجازات کلاهبرداری، حبس یا جزای نقدی می‌باشد ولی به صورت کلی، کلاهبرداری تسهیل مال محسوب می‌گردد و همچنين تحت شرایط خاصی که در ماده ۱۱۶ قانون تعزیرات عنوان شده است؛ شخصی را که چه از طریق جعل اسم و عنوان و سمت باشد و چه از طرق کاربردن وسایل متقلبانه، موجب شود که تحویل اموال و وجوه آن توسط شخص دیگری به خود گردیده است و یا در هنگام شروع عمل کلاهبرداری از تمامی یا بخشی از دارایی شخص دیگر استفاده نماید، مستوجب کیفر جرم کلاهبرداری می‌باشد.

وکیل-کلاهبرداری-تهران-آدرس-بهترین-وکیل-کلاهبرداری-در-تهران
وکیل-کلاهبرداری-تهران-آدرس-بهترین-وکیل-کلاهبرداری-در-تهران

عناصر جرم کلاهبرداری :

عنصر مادی جرم عبارت است از؛ فعل و عملی که همراه سوءنیت و فریب فرد مقابل انجام می‌شود. در واقع به منظور تحقق جرم کلاهبرداری وجود چند شرط لازم و ضروری است اول باید مانور متقلبانه صورت گیرد. این بدین معنا می‌باشد که تقلبی بودن وسایل یا هرنوع عمل واقدامی خلاف واقع یا حتی عناوین مورد استفاده فرد کلاهبردار به منظور فریب افراد استفاده خواهد شد.

عنصر قانونی جرم؛ در تعریف عنصر قانونی جرم یعنی، آن عمل ارتکابی طبق قانون جرم محسوب شود. کلاهبردار در قانون تشدید مجازات مرتکبین انتشار، اختلاس و کلاهبرداری، جرم شناخته خواهد شد.

عنصر روانی جرم؛ زمانی محقق می‌شود که کلاهبردار عملا با قصد و هدف فریب سوء همراه با آگاهی که از عملش در برابر فرد مقابل دارد، دست به وقوع جرم می‌زند. بنابراین برای به وقوع پیوستن جرم کلاهبرداری، جدا از آنکه باید عنصر قانونی و مادی آن ایجاد شود یعنی طبق قانون جرم تلقی شده و فعل باید به صورت مانور و فعل متقلبانه صورت گرفته باشد . کلاهبردار باید قصد فریب و سوءنیت نیز داشته باشد، اینگونه جرم کلاهبرداری محقق می گردد.

وکیل کلاهبرداری کیست؟

منظور از وکیل کلاهبرداری اشخاصی هستند که در رابطه با پرونده های گوناگون و متفاوت کلاهبرداری، تخصص و آشنایی دارند و می‌توانند به افراد مختلف کمک کنند تا به حقوق خود برسند.
وکیل ها افرادی هستند که بعد از مطالعه حقوق در آزمون وکالت شرکت می‌کنند و اگر قبول بشوند به عنوان وکیل فعالیت خود را ادامه می‌دهند. معمولا افرادی که وکیل می‌شوند بعد از گذراندن دوره کارآموزی خود بر روی پرونده های مشخصی فعالیت می‌نمایند. به اصطلاح در یک‌سری از پرونده ها تخصص کسب می‌کنند و به عنوان وکیل تخصصی در زمینه ای خاص به فعالیت مشغول می‌شوند.
در امر وکالت جدا از دانش حقوقی تجربه نیز واجب می‌باشد. بنابراین به اشخاصی وکیل کلاهبرداری می‌گوییم که در زمینه های مربوط به کلاهبرداری پرونده های بسیاری داشتند و در امور کیفری به نسبت باقی دپارتمان ها تجربه بیشتری دارند.
وکیل کلاهبرداری کسی است که می تواند به افراد مال باخته کمک کند تا به حقوق قانونی خود برسند و علاوه بر شکایت از فرد یا افراد کلاهبردار،  به مال از دست رفته خود برسند. وکیل کلاهبرداری با تجربه ای که در این زمینه دارد می تواند به اشخاص مال باخته کمک کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به حقوق خود دستیابی داشته باشند.

در موسسه حقیقت گستر با وجود وکلای ماهر در امور کیفری این امکان را به شما می‌دهد تا با خیال آسوده پرونده کیفری خود، به ویژه پرونده های مرتبط با کلاهبرداری را به موسسه حقیقت گستر بسپارید.

شماره بهترین وکیل کلاهبرداری تهرانپارس

جهت ارتباط با بهترین وکیل کلاهبرداری تهرانپارس با شماره‌ی ۰۲۱۹۱۳۰۰۰۲۳ (موسسه حقیقت گستر) تماس بگیرید. برای تماس روی شماره کلیک کنید.

آدرس بهترین وکیل کلاهبرداری تهرانپارس

برای ملاقات حضوری با بهترین وکیل کلاهبرداری تهرانپارس کافیست به شماره‌ی ۰۹۱۹۳۷۵۶۱۶۴ در واتساپ پیام دهید تا برایتان لوکیشن ارسال شود. برای ارسال پیام روی شماره کلیک کنید.

برخی خدمات وکیل کلاهبرداری تهران

مقالات بهترین وکیل کلاهبرداری تهران

Call Now Buttonتماس مستقیم