۰۹۱۹۳۷۵۶۱۶۸✆
حقیقت گستر، حامی برتر

با بهترین وکیل مواد مخدر تهران کار کنید

5/5

وکیل مواد مخدر تهران

بهترین وکیل مواد مخدر شرق تهران کیست؟

موسسه حقیقت گستر برای آشنایی شما عزیزان با وکیل مواد مخدر و وظایف وکیل مواد مخدر و همچنین معرفی بهترین وکیل مواد مخدر شرق تهران این مقاله را تهیه کرده است.

جهت برقراری ارتباط و دریافت مشاوره حقوقی تهران از وکیل مواد مخدر شرق تهران کافیست با موسسه حقیقت گستر تماس بگیرید.

وکیل مواد مخدر کیست؟ وظایف وکیل مواد مخدر چیست؟

جرائم تشکیل دهنده مواد مخدر از ارکانی تشکیل شده است که شامل موارد ذیل می‌باشد:

رکن قانونی: از عناصر قانونی مبارزه با مواد مخدر در مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوب ۱۳۶۷ و اصلاحی در سال های ۱۳۷۶،۱۳۸۹ و بنابر لایحه قانونی تشدید مجازات مرتکبان جرائم مواد مخدر مصوب ۱۳۵۹ تا جایی که با مصوبه تضاد نداشته باشد به قوت خود باقی خواهد ماند.

بهترین-وکیل-مواد-مخدر-تهران-شماره-وکیل-مواد-مخدر-در-تهران
بهترین-وکیل-مواد-مخدر-تهران-شماره-وکیل-مواد-مخدر-در-تهران

در ماده یک قانون مبارزه با مواد مخدر، اعمالی را عنوان کرده است که جرم تلقی می‌شود:

  1. کشت خشخاش و کوکا مطلقا و کشت شاهدانه به منظور تولید مواد مخدر.
  2. وارد کردن، ارسال، صادر کردن، تولید و ساخت انواع مواد مخدر.
  3. نگهداري، حمل، خرید، توزیع، اخفاء، ترانزیت، عرضه و فروش مواد مخدر.
  4. اداره کردن مکانی برای استعمال مواد مخدر یا دایر کردن مکان مذکور.
  5. استعمال مواد مخدر به هر گونه ای که قانون مستثنی کرده باشد.
    ۶. ساخت، تولید و هرگونه نگهداری لوازم و ابزاری که مربوط به استعمال مواد مخدر باشد.
    ۷. پناه دادن متهمین، و افرادی در خصوص پرونده مواد مخدر تحت تعقیب هستند و یا در این‌باره دستگیر شده اند.
  6. امحاء یا اخفاء ادله جرم مجرمان.
  7. جا ساز کردن مواد مخدر در محل یا مکان به منظور متهم کردن دیگران.

رکن مادی: عنصر مادی جرائم مربوط به مواد مخدر با توجه به مقررات لازم الاجرای حال حاضر گاهی فعل است و گاهی داشتن و گاهی نیز حالت و وضعیت. شکل ترک فعل و فعل ناشی از ترک فعل در خصوص جرائم صدق نخواهد شد.

رکن معنوی: مطابق حقوق جزای موجود در ایران، زمانی امری جرم تلقی می‌شود که علاوه بر عنصر مادی، به عنصر معنی نیز نیاز دارد. عنصر معنوی(روانی) مرتبط با سوءنیت گونه‌ی مرتکب می‌باشد. جرائمی که به مواد مخدر مربوط می‌شوند عموما عمدی تلقی می‌شوند. در ایران قوانین اختصاصی در خصوص عنصر معنوی جرائم مرتبط با مواد مخدر وجود ندارد بنابراین تابع قوانین و مقررات عمومی و کلی قرار خواهد گرفت.

وکیل مواد مخدر کیست؟

پرونده هایی که به مواد مخدر ارتباط دارند بسیار سخت و پیچیده می‌باشند، بنابراین نیازمند به کار گرفتن یک وکیل مواد مخدر بسیار حرفه ای در این زمینه می‌باشد. در ایران تعداد وکیلی که در زمینه مواد مخدر فعالیت می‌نماید بسیار کم می‌باشد. قوانین مرتبط با مجازات حمل، مصرف و قاچاق مواد مخدر از مواد و تبصره های مختلف و بسیاری تشکیل شده است. وکیل مواد مخدر حرفه ای به تمامی قوانین و مقررات مربوط به مواد مخدر آشنایی دارد و می‌تواند بهترین دفاعیه را درباره موکل خویش ارائه دهد. همچنين وکیل مواد مخدر خوب، با بهره گیری از علم حقوقی که دارد می‌تواند پرونده کیفری موکل خویش را با سرعت بیشتری پیش ببرد‌.
همانطور که در مطالب فوق عنوان شد؛ تعداد وکلایی که در زمینه مواد مخدر فعالیت می‌کنند بسیار کم هستند ولی شما با مراجعه به موسسه حقیقت گستر می‌توانید پرونده کیفری خود را به ایشان بسپارید و با آسودگی خاطر از پیش برد آن اطمینان حاصل فرمائید. موسسه حقیقت گستر همواره در تلاش است تا از پایمال شدن حقوق موکل خویش جلوگیری نماید. همچنین حقیقت گستر با در اختیار داشتن وکیل مواد مخدر در دپارتمان کیفری می‌تواند بهترین راهنمای موکل خویش در حل و فصل کردن پرونده‌اشان باشد.

شماره بهترین وکیل مواد مخدر تهرانپارس

جهت ارتباط با بهترین وکیل مواد مخدر تهرانپارس با شماره‌ی ۰۲۱۹۱۳۰۰۰۲۳ (موسسه حقیقت گستر) تماس بگیرید. برای تماس روی شماره کلیک کنید.

آدرس بهترین وکیل مواد مخدر تهرانپارس

برای ملاقات حضوری با بهترین وکیل مواد مخدر تهرانپارس کافیست به شماره‌ی ۰۹۱۹۳۷۵۶۱۶۴ در واتساپ پیام دهید تا برایتان لوکیشن ارسال شود. برای ارسال پیام روی شماره کلیک کنید.

مقالات بهترین وکیل مواد مخدر تهران

Call Now Buttonتماس مستقیم