۰۹۱۹۳۷۵۶۱۶۸✆
حقیقت گستر، حامی برتر

با بهترین وکیل مشکلات کیفری تهران کار کنید

5/5

وکیل مشکلات کیفری تهران

بهترین وکیل مشکلات کیفری شرق تهران کیست؟

موسسه حقیقت گستر برای آشنایی شما عزیزان با وکیل افترا و وظایف وکیل افترا و همچنین معرفی بهترین وکیل مشکلات کیفری شرق تهران این مقاله را تهیه کرده است.

برای برقراری ارتباط و دریافت مشاوره حقوقی تهران از وکیل افترا شرق تهران کافیست با موسسه حقیقت گستر تماس بگیرید.

مشکلات کیفری چیست؟ وکیل مشکلات کیفری چه کارهایی انجام می‌دهد؟

در قوانین به دعاوي کیفری می‌گویند که؛ برای مرتکبی که فعل مجرمانه انجام داده است مجازات تعیین شود و میزان و نوع جرائم مجازات با توجه به قانون تعیین می‌شود و از آنجایی که افعال مجرمانه در مسائل کیفری گستردگی بسیاری دارند می‌بایست جهت پیگیری از وکیل کیفری و یا از مشاوره حقوقی کیفری کمک گرفت.

نحوه رسیدگی به جرائم کیفری؛

جرایم کیفری معمولاً در دادسرا مطرح می شود و بعد از مراجعه مکرر به کلانتری و دادسرا و انجام تحقیقات لازم دادسرا قرار منع تعقیب یا مجرمیت برای مرتکب صادر می‌کند و در صورت قرار مجرمیت پرونده به دادگاه ارسال شده و رسیدگی برای صدور حکم ادامه پیدا خواهد کرد. به همین منظور بهره‌مند شدن از مشاور حقوقی کیفری یا وکیل کیفری در جرایم کیفری اهمیت بسزایی دارد. موسسه حقیقت گستر با وجود دپارتمان مجزای کیفری و در اختیار داشتن چندین مشاور حقوقی کیفری و وکیل کیفری می تواند بهترین انتخاب افراد به منظور سپردن پرونده کیفری‌شان به موسسه حقیقت گستر باشد.

مشاور حقوقی کیفری :

به شخصی که وکیل دادگستری است و تخصص و تجربه در حل و فصل پرونده های کیفری دارد را وکیل کیفری می‌گویند. بهترین مشاور حقوقی کیفری، وکیل کیفری است که به تمامی مسائل کیفری و دعاوی مطرحه در قالب کیفری تجربه و آگاهی دارد و به دلیل تعدد پرونده های کیفری، در برخورد با مسائل گوناگون می‌تواند بهترین، دقیق ترین و مفید ترین مشاوره را جهت پیشبرد پرونده و مشکل وی به موکل خویش ارائه دهد.
همچنین وکیل کیفری با رویه های قضایی، قوانین و قواعد کیفری آشنایی کامل دارد و می‌تواند عاقلانه ترین انتحاب به منظور اخذ مشاوره کیفری باشد.
افراد بعد از دریافت مشاوره کیفری می‌توانند در صورت لزوم، آن شخص را به عنوان وکیل کیفری انتخاب کنند تا پرونده را شخصا به دست بگیرد.
در دعاوی کیفری، به دلیل عدم اطلاع و دانش حقوقی، افراد نمی‌توانند آنگونه که یک وکیل کیفری می‌تواند، دفاع نمایند، و به دلیل اهمیت این موضوع و از آنجایی که دعاوی کیفری تمام زندگی یک فرد را تا مدت ها و شاید تا همیشه تحت الشعاع قرار می‌دهد، بهتر است قبل از هر اقدامی از جانب فرد، حتما با شخصی که در این زمینه اطلاعات و آگاهی دارد مشورت شود و چه کسی بهتر از وکیل کیفری به منظور دریافت مشاوره کیفری؟
برای مثال پرونده خیانت در امانت از مواردی است که فقط صرفاً بحث مالی نمی‌باشد و تبعات و جریمه این جرم حبس و زندان نیز می باشد. همچنین می تواند فرد متهم را از حقوق اجتماعی محروم نماید. به همین دلیل افرادی که دارای پرونده کیفری می‌باشند اخذ مشاوره با وکیل، بسیار حائز اهمیت می باشد.
همچنین شاکی یک پرونده کیفری می‌بایست قبل از طرح شکایت در دادسرا از مشاورین حقوقی و وکلای دادگستری راجع به مسئله و مشکل خویش مشاوره دریافت نماید‌.

وکیل-مشکلات-کیفری-تهران
وکیل-مشکلات-کیفری-تهران

ویژگی های مشاوره حقوقی کیفری :

  1. مشاور حقوقی کیفری می بایست در رشته حقوق کیفری و جرم شناسی تحصیل کرده باشد.
  2. مشاوره حقوق کیفری می‌بایست چند سال سابقه وکالت در پرونده های کیفری داشته باشد و تنها به دلیل وکیل بودن نمی توان وکالت پرونده کیفری و ارائه مشاوره حقوقی کیفری را به یک وکیل سپرد.
  3. یکی دیگر از ویژگی های مهم در انتخاب وکیل کیفری و یا مشاور حقوقی کیفری تسلط و قدرت دفاع از لحاظ روحی و جسمی می‌باشد. پرونده های کیفری و جنائی جدا از تجربه و سابقه وکیل، در پرونده‌های کیفری می بایست قدرت جسمانی و روحیه فرد را مورد بررسی قرار داد. چراکه از مهمترین شاخصه های یک وکیل خوب کیفری قدرت جسمانی بالا و روحیه قوی می‌باشد.

موسسه حقیقت گستر واقع در شرق تهران، بهترین موسسه حقوقی تهرانپارس می‌باشد. همچنین به دلیل واحد کیفری گسترده می‌تواند یهترین انتخاب برای افراد درگیر با پرونده های کیفری نیز باشد. یکی از دلایل موفقیت در پرونده های مختلف، نحوه انتخاب وکیل برای پرونده ها می‌باشد. حقیقت گستر هر پرونده‌ای را متناسب با روحیات،تجربه، سابقه و عملکرد وکیل، به ایشان می‌سپارد.

در موسسه حقیقت گستر وکلا در دپارتمان های گوناگونی درحال فعالیت می‌باشند و همچنان تلاش می‌کنند تا در حل و فصل پرونده های مختلف شما را یاری می‌رسانند. همچنین موسسه حقیقت گستر به دلیل در اختیار داشتن وکلای متخصص و متبحر در پرونده های کیفری می‌توانند مشکل کیفری موکل را به سرعت و با بهره گیری از علم خویش، آن ها را بر طرف کنند.

شماره بهترین وکیل مشکلات کیفری تهرانپارس

جهت ارتباط با بهترین وکیل مشکلات کیفری تهرانپارس با شماره‌ی ۰۲۱۹۱۳۰۰۰۲۳ (موسسه حقیقت گستر) تماس بگیرید. برای تماس روی شماره کلیک کنید.

آدرس بهترین وکیل مشکلات کیفری تهرانپارس

برای ملاقات حضوری با بهترین وکیل مشکلات کیفری تهرانپارس کافیست به شماره‌ی ۰۹۱۹۳۷۵۶۱۶۴ در واتساپ پیام دهید تا برایتان لوکیشن ارسال شود. برای ارسال پیام روی شماره کلیک کنید.

مقالات بهترین وکیل مشکلات کیفری تهران

تخفیف-یا-معافیت-از-حبس

تخفیف یا معافیت حبس

قسمت اول مجازاتهای مقرر در قانون در یک تقسیم بندی به مجازات‌های سالب حیات، سالب آزادی، محدود کننده‌ی آزادی، مجازات بدنی و مجازات مالی تقسیم

ادامه مطلب »
Call Now Buttonتماس مستقیم