۰۹۱۹۳۷۵۶۱۶۸✆
حقیقت گستر، حامی برتر

با بهترین وکیل شرب خمر تهران کار کنید

5/5

وکیل شرب خمر تهران

بهترین وکیل شرب خمر تهران کیست؟

موسسه حقیقت گستر برای آشنایی شما عزیزان با وکیل شرب خمر و وظایف وکیل شرب خمر و همچنین معرفی بهترین وکیل شرب خمر شرق تهران این مقاله را تهیه کرده است.

جهت برقراری ارتباط و دریافت مشاوره حقوقی تهران از وکیل شرب خمر شرق تهران کافیست با موسسه حقیقت گستر تماس بگیرید.

وکیل طلاق کیست؟ وظایف وکیل طلاق چیست؟

شرب خمر از دو واژه تشکیل شده است که شرب به معنی نوشیدن و خمر به مایعاتی گفته می‌شود که مست کننده باشند. در نتیجه شرب خمر نوشیدن مشروبات الکلی را می‌نامند. در اسلام هر آنچه که سبب می‌شود تا فرد از حالت طبیعی خود خارج گردد و موجب می‌شود که به دیگران و خودش آسیب بزند حرام اعلام شده است؛ بنابراین نوشیدن مشروبات الکلی بنابر قانون مجازات اسلامی، جرم تلقی شده است.

 

ماده ۲۶۴ قانون مجازات اسلامی

در ماده ۲۶۴ قانون مجازات اسلامی حکم مصرف شرب خمر را اینگونه بیان کرده است: مصرف مسکر از قبیل خوردن، تزریق و تدخین آن کم باشد‌ یا زیاد، جامد باشد‌ یا مایع، مست کند یا نکند، خالص باشد‌ یا مخلوط به‌گونه‌ای که آن را از مسکر بودن خارج نکند، موجب حد است.
حد: به مجازاتی حد می‌گویند که اندازه و کیفیت آن در شرع اسلام معین و مشخص شده باشد. پس بنابراین شرب خمر یک مجازات حدی می‌باشد.`

طرق اثبات

شرب خمر از سه طریق ثابت می‌شود که با یکدیگر آن‌ها را بررسی خواهیم کرد؛

۱. اقرار: شخصی که شرب خمر انجام داده است باید فردی بالغ، مختار و قاصد باشد و به حکم و مجازات شرب خمر آگاه باشد. اگر فرد بالغ، مختار و قاصد نباشد همچنین به حکم شرب خمر جاهل باشد حدی بر او جاری نخواهد شد.( در ماده ۱۶۸ قانون مجازات اسلامی آمده است که منظور از قاصد، مختار و عاقل یعنی فرد بدون شکنجه و اذیت های روحی، جسمی به جرمش اعتراف کند در غیر اين صورت فاقد اعتبار می‌باشد.) در خصوص جهل باید این نکته را نیز در نظر بگیریم که؛ زمانی که فرد، به حکم قضیه آگاه باشد ولی از نحوه مجازات عملش مطلع نباشد، اگر خلافش ثابت نشود مورد پذیرش قرار می‌گیرد.

۲. شهادت: شرب خمر را اگر دو مرد شهادت دهند قابل اثبات خواهد بود. شهادت به این شکل صورت می‌گیرد که یک فرد که نسبتی با شاکی و متهم ندارد، به عنوان شاهد از وقوع جرم به مراجع قضایی اطلاع می‌دهد. هنگامی که قانون‌گذار شهادت را معتر و دارای حجیت تلقی کند آنگاه شهادت جنبه شرعی دارد و مورد قبول واقع می‌شود.

شماره-بهترین-وکیل-شرب-خمر-تهران-آدرس-وکیل-شرب-خمر-تهران
شماره-بهترین-وکیل-شرب-خمر-تهران-آدرس-وکیل-شرب-خمر-تهران

شرایطی که شاهد شرعی هنگامی که شهادت می‌دهد باید داشته باشد شامل موارد ذیل می‌باشد:

  1. عاقل باشد.
  2. مسلمان باشد و به اسلام ایمان قطعی داشته باشد.
  3.  عدالت را رعایت کند.
  4. به بلوغ رسیده باشد.
  5. حلال زاده باشد( طهارت مولد).
  6. در موضوع ذینفع نباشد.
  7. با هیچ یک از طرفین خصومت نداشته باشد.
  8. عدم اشتغال به تکدی و ولگرد نبودن

۳. علم قاضی: با بررسی مواد ۲۱۱ و ۲۱۲ قانون مجازات اسلامی می‌توان به این نکته دستیابی داشت که؛ علم قاضی یکی از دلایل اثبات جرم می‌باشد چراکه به جرم خاصی اختصاص ندارد و به همین جهت تعزیرات را شامل می‌شود.
ماده ۲۱۱ قانون مجازات اسلامی: علم قاضی عبارت از یقین حاصل از مستندات بیّن در امری است که نزد وی مطرح می شود. در مواردی که مستند حکم، علم قاضی است، وی موظف است قرائن و امارات بیّن مستند علم خود را به طور صریح در حکم قید کند.
تبصره- مواردی از قبیل نظریه کارشناس، معاینه محل، تحقیقات محلی، اظهارات مطلع، گزارش ضابطان و سایر قرائن و امارات که نوعاً علم آور باشند می تواند مستند علم قاضی قرار گیرد. در هرحال مجرّد علم استنباطی که نوعاً موجب یقین قاضی نمی شود، نمی تواند ملاک صدور حکم باشد.
ماده ۲۱۲ قانون مجازات اسلامی: در صورتی که علم قاضی با ادله قانونی دیگر در تعارض باشد اگرعلم، بیّن باقی بماند، آن ادله برای قاضی معتبر نیست و قاضی با ذکر مستندات علم خود و جهات رد ادله دیگر، رای صادر می کند. چنانچه برای قاضی علم حاصل نشود، ادله قانونی معتبر است و بر اساس آنها رای صادر می شود.

مجازات شرب خمر

مطابق با ماده ۲۶۶ قانون مجازات اسلامی؛ مصرف مسکرات مطابق قانون فوق‌الذکر ۸۰ ضربه شلاق تعیین شده است و این مجازات تفاوتی را میان زن و مرد قائل نمی‌شود و برای هر دو یکسان تعریف شده است.
حال اگر مصرف و استعمال مشروبات الکلی در معابر عمومی رخ دهد علاوه بر ۸۰ ضربه شلاق، مرتکب حدودا ۲الی۶ ماه به حبس محکوم می‌گردد

وکیل شرب خمر کیست؟

به وکیلی که اکثر فعالیت خود را در حوزه رسیدگی به پرونده های شرب خمر و مجازات مصرف مسکرات اختصاص می‌دهد وکیل شرب خمر می‌گویند. از آنجایی که مصرف مشروبات الکلی در ایران جرم محسوب می‌شود و دارای مجازات می‌باشد، افراد مجرم و متهم می‌توانند از طریق وکیل شرب خمر، اقدام نمایند و وکیل شرب خمر خوب، با توجه به مستندات پرونده از موکل خویش دفاع می‌نماید و می‌تواند رای برائت را از محکمه دریافت نماید.
هنگامی که با مسائل این‌چنینی رو به رو شدید در مرحله اول مراجعه به وکیل شرب خمر خوب و با تجربه از جلمه اقدامات شایسته می‌باشد که می‌توانید تمام پیگیری ها و اقدامات مربوط به پرونده را به ایشان بسپارید. وکیل شرب خمر با تجربه با تبحر و مهارتی که در زمینه امور کیفری، الخصوص مسائل مربوط به مشروبات الکلی و قوانین و مجازات مطرحه در قانون ایران دارد می‌تواند بهترین کمک برای حل پرونده شما باشد.
در موسسه حقیقت گستر وکلا در دپارتمان های تخصصی خود فعالیت می‌کنند بنابراین هر وکیل در موسسه حقیقت گستر با توجه به تجربه و مهارت خود تلاش می‌کند تا بهترین برنامه را جهت پیشبرد پرونده موکل خویش به کار گیرد.
موسسه حقیقت گستر به دلیل در اختیار داشتن وکیل شرب خمر متبحر و وکیل خوب در امور کیفری می‌تواند بهترین انتخاب برای سپردن پرونده کیفری به ایشان می‌باشد.

شماره بهترین وکیل شرب خمر تهرانپارس

جهت ارتباط با بهترین وکیل شرب خمر تهرانپارس با شماره‌ی ۰۲۱۹۱۳۰۰۰۲۳ (موسسه حقیقت گستر) تماس بگیرید. برای تماس روی شماره کلیک کنید.

آدرس بهترین وکیل شرب خمر تهرانپارس

برای ملاقات حضوری با بهترین وکیل شرب خمر تهرانپارس کافیست به شماره‌ی ۰۹۱۹۳۷۵۶۱۶۴ در واتساپ پیام دهید تا برایتان لوکیشن ارسال شود. برای ارسال پیام روی شماره کلیک کنید.

مقالات بهترین وکیل شرب خمر تهران

Call Now Buttonتماس مستقیم