09193756168
حقیقت گستر، حامی برتر

با بهترین وکیل جعل تهران کار کنید

5/5

وکیل جعل تهران

بهترین وکیل جعل تهران کیست؟

موسسه حقیقت گستر برای آشنایی شما عزیزان با وکیل جعل و وظایف وکیل جعل و همچنین معرفی بهترین وکیل جعل شرق تهران این مقاله را تهیه کرده است.

جهت برقراری ارتباط و دریافت مشاوره حقوقی تهران از وکیل جعل شرق تهران کافیست با موسسه حقیقت گستر تماس بگیرید.

وکیل جعل کیست؟ وظایف وکیل جعل چیست؟

معنی لغوی جعل؛ خلق کردن و دگرگون کردن می باشد که در حقوق هر آن چیزی که باعث شود به فرد دیگری بر خلاف واقعیت آسیب و ضرر وارد کند را جعل می‌گویند. در قانون جعل، جرم تلقی می‌شود که این امر می‌تواند ایجاد متن یا سند باشد یا امضاي اشخاصی اعم از رسمی یا غیر رسمی، می‌تواند خراشیدن یا تراشیدن یا محو کردن، الحاق کردن، قلم بردن و…. هر گونه عمل دیگه که بدون کسب اجازه از صاحب آن ایجاد گشته است و به منظور تقلب می‌باشد.
حال ممکن است که این سؤال مطرح شود که اگر فردی مرتکب به جعل شده باشد، چه سرنوشت و مجازاتی گریبان گیرش خواهد شد؟

طبق ماده ۵۲۳_ ۵۴۲ قانون مجازات اسلامی:

کارمندان دولت به نسبت باقی افراد، در صورت تخطی و جعل، مجازات بیشتری را متحمل می‌شوند.
اگر اثبات شود که فردی، جعل انجام داده است، میتوان به اقرار متهم یا اظهارات شهود استناد کرد و کارشناس رسمی دادگستری طی بررسي های مختلف نظر نهایی را اعلام می‌دارد.

  1. جعل مادی: به تغییراتی که در یک سند با استفاده از روش هایی مانند تراشیدن یا برش دادن ایجاد می‌شود را جعل مادی می‌گویند.
    جعل مادی با ارجاع به کارشناس صورت می‌پذیرد. از انواع جعل مادی می‌توان به؛ مهر، تمبر یا علامت اختصاری شرکت ها، جعل حکم دادگاه، جعل اسکناس، جعل مدرک تحصیلی، جعل اسناد و نوشته های رسمی و غیر رسمی، جعل گواهی های پزشکی اشاره داشت.
  2. جعل کلی: هنگامی که جاعل کل یک نوشته یا سند را جعل کند به این عمل جعل کلی می‌گویند مانند جعل شناسنامه،جعل مدرک تحصیلی، جعل وصيت نامه.
  3. جعل جزئی: زمانی فرد، بخشی از یک سند یا نوشته را جعل نماید به آن جعل جزئی می‌گویند. مانند جعل امضا در چک، جعل مبلغ در قرارداد با جعل اثر انگشت در وصیت نامه.
  4. جعل معنوی: بنابر ماده ۵۳۴ قانون مجازات اسلامی، جعل معنوی(مفادی) تنها زمانی که کارکنان دولتی یا مراجع قضایی به آن مرتکب شوند اعمال می‌شود؛ بنابراین افراد عادی شامل جعل معنوی نمی‌شوند. برای نمونه؛ کارمند دولتی موضوع سندی را تغییر می‌دهد یا به گونه ای آن را تحریف می‌کند که در همچین شرایطی می‌گوییم فرد، جعل معنوی انجام داده است.
وکیل-جعل-تهران-آدرس-بهترین-وکیل-جعل-در-تهران
وکیل-جعل-تهران-آدرس-بهترین-وکیل-جعل-در-تهران

وکیل جعل کیست؟

منظور از وکیل جعل اسناد وکیل کیفری است که در خصوص پیگیری و پیشبرد پرونده های جعل دارای تخصص و تجربه لازم می باشد. وکیل کیفری به طور کامل و قطع، به مصادیق جرم جعل، شیوه های جعل اسناد، روش های اثبات جرم جعل، انواع جعل اشراف و آگاهی دارد. همچین وکیل جعل با توجه به میزان تجربه‌ای که در زمینه امور کیفری به خصوص جعل دارد می‌تواند بهترین مشاور و راهنما در حل وفصل نمودن پرونده شما باشد.
بهترین وکیل جعل در تهران، شخصی است که به خوبی به قوانین و مقررات قانونی جعل، آگاهی و شناخت داشته باشد. وکیل جعل خوب در تهران، شکایتی اصولی و درست تنظیم می‌کند تا بتواند بهترین دفاعیه را از موکل خویش ارائه دهد.

وکیل جعل کیست؟

  1. با اختیار کردن وکیل جعل دیگر به مراجعه حضوری شاکی در دادگاه نمی باشد.
  2. وکیل به آسانی می‌تواند به منظور جلوگیری از آسیب و ضرر موکل خویش، اقدام نماید.
  3. وکیل جعل می‌تواند از جانب شاکی، رضایت خویش را اعلام بدارد. حتی با وجود نبودن شاکی.
  4. وکیل جعل می‌تواند در مدت زمان کمتری، اسناد مربوط به رفع جرم جعل را اثبات نماید، چرا که به قوانین آگاهی دارد.

در موارد کیفری، برگزیدن یک وکیل خوب امری سخت می‌باشد. چرا که در همچین اموری نیاز است ابتدا وکیل را از جهات مختلف بررسی کنیم و بهترین انتخاب را داشته باشیم.
شما با مراجعه به موسسه حقیقت گستر می‌توانید از بهترین وکیل جعل و بهترین وکیل امور کیفری در تهران بهره مند شوید. چراکه حقیقت گستر همواره ‌می‌کوشد تا  بهترین وکیل را برای پرونده شما به کار گیرد.
همچنین می‌توانید با دریافت مشاوره در قالب‌ مشاوره تلفنی و مشاوره حضوری، موضوع و مشکل خود را در میان بگذارید تا مشاورین حقیقت گستر بهترین و کاربردی ترین مشاوره را به شما ارائه دهند.

شماره بهترین وکیل جعل تهرانپارس

جهت ارتباط با بهترین وکیل جعل تهرانپارس با شماره‌ی ۰۲۱۹۱۳۰۰۰۲۳ (موسسه حقیقت گستر) تماس بگیرید. برای تماس روی شماره کلیک کنید.

آدرس بهترین وکیل جعل تهرانپارس

برای ملاقات حضوری با بهترین وکیل جعل تهرانپارس کافیست به شماره‌ی ۰۹۱۹۳۷۵۶۱۶۴ در واتساپ پیام دهید تا برایتان لوکیشن ارسال شود. برای ارسال پیام روی شماره کلیک کنید.

مقالات بهترین وکیل جعل تهران

Call Now Buttonتماس مستقیم