09193756168
حقیقت گستر، حامی برتر

با بهترین وکیل تغییر سن شناسنامه تهران کار کنید

5/5

وکیل تغییر سن شناسنامه تهران

بهترین وکیل تغییر سن شناسنامه شرق تهران کیست؟

موسسه حقیقت گستر برای آشنایی شما عزیزان با وکیل تغییر سن شناسنامه معامله و وظایف وکیل تغییر سن شناسنامه و همچنین معرفی بهترین وکیل تغییر سن شناسنامه شرق تهران این مقاله را تهیه کرده است.

جهت برقراری ارتباط و دریافت مشاوره حقوقی تهران از وکیل تغییر سن شناسنامه شرق تهران کافیست با موسسه حقیقت گستر تماس بگیرید.

وکیل تغییر سن شناسنامه کیست؟ وظایف وکیل تغییر سن شناسنامه چیست؟

تغییر سن در ایران با قوانین و مقررات به خصوصی همراه می‌باشد. از جلمه قوانین تصویبی در ایران می‌توان به قانون حفظ اعتبار اسناد سجلی و جلوگیری از تزلزل آن اشاره کرد. در ایران، تغییر سن جز در موارد به خصوص در شرایط خاص ممنوع اعلام شده است و پروسه طولانی را به همراه دارد. شخص متقاضی می‌بایست تمامی شواهد و ادله های موجود برای اثبات سن واقعی خود را به دادگاه اعلام بدارد. هر فردی در زندگی تنها اجازه دارد یک بار در شناسنامه سن خود را عوض کند.

صلاحیت مرجع رسیدگی :

مقدار سن اختلافی، یکی از شرایط مهم از نظر مراجع صلاحیت دار می‌باشد به این منظور که اگر سن اختلافی از پنج سال کمتر باشد با توجه به رای وحدت رویه ۵۹۹ که این رای به تصویب هیئت عمومی دیوان عالی کشور رسیده باشد، و محل دادگاه صالح جهت رسیدگی، اقامتگاه شخص می‌باشد. اما اگر اختلاف سن واقعی و سن شناسنامه ای از ۵ سال بیشتر باشد؛ فرد متقاضی تغییرسن می‌بایست به کميسيون تشخیص سن که معمولا در فرمانداری محل صدور مدارک هویتی شخص متقاضی است مراجعه نماید.

کمیسیون تشخصی سن از فرماندار یا بخشدار، پزشک مورد اعتماد، مدیرعامل سازمان بهداری شهر و استان محل صدور شناسنامه و همچنین رئیس شورای اسلامی شهر و روستا متشکل می‌باشد که ریاست آن بر عهده قاضی دادگاه خواهد بود. به طور کلی اگر تغییر سن اصلی و شناسنامه ای بیشتر از پنج سال باشد فرد باید به کميسيون عنوان شده مراجعه نماید ولی اگر از ۵ سال کمتر باشد فرد، مستقيم به دادگاه محل سکونت خود مراجعه می‌نماید.

وکیل-تغییر-سن-شناسنامه-تهران-وکیل-تغییر-سن-تهران
وکیل-تغییر-سن-شناسنامه-تهران-وکیل-تغییر-سن-تهران

اثبات سن واقعی شناسنامه از روش های گوناگونی قابل تشخیص می‌باشد که در این مقاله سعی داریم به آنها بپردازیم:

  1. از راه های اثبات سن واقعی، اسناد مرتبط با مدارک تحصیلی می‌باشد که تعیین میکند فرد متقاضی از چه سنی به محیط آموزشی وارد شده است و در چه سالی مدرک تحصیلی خود را اخذ نموده است.
  2. شهادت شهود در دادگاه از روش های اثبات سن واقعی می‌باشد.
  3. پزشک قانونی باید تایید کند که سن واقعی شخص آن چیزی می‌باشد که متقاضی به آن ادعا دارد.

از مدارک لازم جهت تغیر سن می‌توان به عکس جدید از فرد، شناسنامه عکس‌دار، اصل مدارک مربوط به وصی یا قیم برای افرادی که تحت سرپرستی هستند، حکم رشد اشخاصی که از ۱۸ سال کمتر می‌باشند و شخصا مراجعه نموده اند، فیش واریزی طبق تعرفه نزد یکی از شعب بانک ملی به نام سازمان ثبت احوال و در نهایت درخواستی کتبی، در فرمی مخصوص که توسط شخص یا ولی قانونی تکمیل میگردد‌ نامبرد.

چرا برای تغییر سن به موسسه حقیقت گستر مراجعه کنم؟

از آنجایی که تغییر سن یک اقدام پیچیده می‌باشد و تقریبا اکثر درخواست های مربوط به تغییر سن به دلیل کمبود مدارک و مستندات از سوی مراجع صلاحیت دار رد می‌شوند؛ این امر نیازمند راهنمایی از شخصی می‌باشد که به قوانین و مقررات تغییر سن اشراف و آگاهی داشته باشد.
وکیل تغییر سن با بررسی شواهد و دلایل فرد متقاضی می‌تواند بر حسب تجربه درصد و احتمال موفقیت پرونده را تخمین بزند. از آنجایی که اقدامات و پيگيري های تغییر سن به وقت و زمان زیادی نیاز دارد،  به طور معمول افراد نمی‌توانند تمامی اقدامات را انجام بدهند به همین دلیل با اختیار کردن وکیل تغییر سن و سپردن پرونده به ایشان در وقت خود تا حد قابل قبولی صرفه‌جویی می‌کنند و وکیل، با آگاهی و تجربه خویش، پیشبرد روند پرونده را تسریع می‌نماید. یکی دیگر از ویژگی های مثبت اختیار کردن وکیل خوب تغییر سن در پرونده های این چنینی، آشنایی کامل وکیل تعییر سن با قوانین و مقررات ثبت احوال و اسناد سجلی می‌باشد که کمک به سزایی در روند پرونده خواهد داشت.
موسسه حقیقت گستر با در اختیار داشتن وکلای با تجربه در خصوص تغییر سن می‌تواند شما را در حل پرونده ای که دارید راهنمایی کند و روند پرونده شما را تا حد قابل توجهی تسریع بخشد.

شماره بهترین وکیل تغییر سن شناسنامه تهرانپارس

جهت ارتباط با بهترین وکیل تغییر سن شناسنامه تهرانپارس با شماره‌ی ۰۲۱۹۱۳۰۰۰۲۳ (موسسه حقیقت گستر) تماس بگیرید. برای تماس روی شماره کلیک کنید.

آدرس بهترین وکیل تغییر سن شناسنامه تهرانپارس

برای ملاقات حضوری با بهترین وکیل تغییر سن شناسنامه تهرانپارس کافیست به شماره‌ی ۰۹۱۹۳۷۵۶۱۶۴ در واتساپ پیام دهید تا برایتان لوکیشن ارسال شود. برای ارسال پیام روی شماره کلیک کنید.

مقالات بهترین وکیل تغییر سن شناسنامه تهران

Call Now Buttonتماس مستقیم