09193756168
حقیقت گستر، حامی برتر

با بهترین وکیل تغییر جنسیت تهران کار کنید

5/5

وکیل تغییر جنسیت تهران

بهترین وکیل تغییر جنسیت شرق تهران کیست؟

موسسه حقیقت گستر برای آشنایی شما عزیزان با وکیل تغییر جنسیت و وظایف وکیل تغییر جنسیت و همچنین معرفی بهترین وکیل تغییر جنسیت شرق تهران این مقاله را تهیه کرده است.

جهت برقراری ارتباط و دریافت مشاوره حقوقی تهران از وکیل تغییر جنسیت شرق تهران کافیست با موسسه حقیقت گستر تماس بگیرید.

وکیل تغییر جنسیت کیست؟ وظایف وکیل تغییر جنسیت چیست؟

تغییر جنسیت در ایران بنابر فتوای امام خمینی آزاد و مشروع می‌باشد. هر شخصی با روحیات، گرایشات و تمایلات مختلفی به دنیا می‌آید که آن را از دیگری متمایز می سازد . بعضی از افراد به دلیل ویژگی های ژنتیکی که دارند، احساس می‌کنند جسمشان با روحیات اخلاقیشان متفاوت می‌باشد و در جسم متفاوت از خودشان متولد شده اند بنابراین تلاش می‌کنند که جنسیت و هویتشان را به گونه ای تغییر بدهند که با یکدیگر در تناسب باشند.
تغییر جنسیت در ایران با چالش ها و مشکلات گوناگونی همراه می‌باشد که بدون مشورت از یک فرد آگاه و متخصص به قوانین تغییر جنسیت ایران امکان پذیر نمی‌باشد. از جلمه آن چالش ها در ایران می‌توان به؛ شناسنامه، ارث، حقوق فردی شخص در اجتماع، قرارداد ها و موارد دیگر نام برد که شخص متقاضی تغییر جنسیت از زمان تولد با آن ها همراه بوده است و یکباره باید شرایط را عوض کند.

بهترین-وکیل-تغییر-جنسیت-تهران-آدرس-وکیل-تغییر-جنسیت-در-تهران (2)
بهترین-وکیل-تغییر-جنسیت-تهران-آدرس-وکیل-تغییر-جنسیت-در-تهران

عمل تغییر جنسیت در ایران شرایطی دارد که با یکدیگر آن‌ها را بررسی خواهیم کرد:

  1. مردانی که عمل تغییر جنسیت انجام داده اند باید ثابت کنند که تمایلات جنسی آنها طولانی مدت است و احساسی گذرا نمی‌باشد.
  2. مجوز عمل تغییر جنسیت تنها از جانب دادگاه صادر خواهد شد و وکیل تغییر جنسیت میتواند از طریق راه های قانونی و با بهره گیری از تجربیات خود، مجوز عمل را از دادگاه خانواده با سرعت بیشتری دریافت نماید.
  3. یکی از شروط اساسی برای افرادی که قصد تعییر جنسیت دارند، رسیدن به سن قانونی می باشد( ۱۸ سال تمام). زیرا افراد در سنین پایین تر به روحیات و تمایلات جنسی و روانی خود شناخت کافی ندارند.
  4. می‌بایست دو جنسیتی بودن افراد اثبات شود و برای اطمينان و تشخیص از وجود تضاد میان جسم و روح شخص، حداقل دو روان پزشک معتبر آن را تایید کنند.
  5. از آنجایی که عمل تغییر جنسیت برگشت ناپذیر می باشد، بیمار باید واقع بین باشد و به عوارض و پیامد های آن آگاهی داشته باشد.
  6. این عمل باید به شکل کامل صورت پذیرد تا از نظر روحی و جسمانی اوضاع فرد به نسبت گذشته بهتر شود.(زمانی مجوز تغییر جنسیت در ایران تایید می شود که روانپزشک به تغییر مثبت روحی و جسم بیمار اطمینان داشته باشد.)
  7. شخص مورد نظر باید حداقل یک سال به شکل جنس مخالف در جامعه حضور پیدا کند تا با مشکلات و سختی های آن آشنا شود.
  8. وکیل تغییر جنسیت می‌تواند دادخواست تغییر جنسیت و نام جدید موکل خویش را از جانب ثبت احوال به دادگاه تحویل بدهد. در جلسه دادگاه وکیل تغییر جنسیت از موکل خویش دفاعیات لازم را ارائه می‌دهد.
    انتخاب وکیل خوب تغییر جنسیت از اهمیت بسیاری برخوردار می‌باشد زیرا در اجرای احکام، تغییر مشخصات در ثبت احوال و تحویل مدارک هویتی جدید موکل نقش به سزایی دارد.

وکیل تعییر جنسیت: جهت اخذ اذن تغییر جنسیت از دادگاه، می بایست به وکیل متخصص مراجعه نمود. وکیل تغییر جنسیت با احاطه حقوقی که بر روند اخذ مجوز دارد دادخواستی با این عنوان به دادگاه صلاحیت دار تقدیم می‌نماید و در تمامی مراحل رسیدگی حضور خواهد داشت. علاوه بر  این موارد، دریافت مجوز عمل تغییر جنسيت در ایران با همراهی وکیل تغییر جنسیت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و عملکرد پیشبرد فرایند را سرعت خواهد بخشید چرا که فرد در آن شرایط حساس امکان پیگیری مکرر را نخواهد داشت.
وکیل متخصص تغییر جنسیت به دلیل تجربیات در این زمینه، تمامی اقدامات قضایی را از تقدیم دادخواست تا اخذ نتيجه مطلوب را در کوتاه ترین زمان ممکن حل و فصل می‌نماید.

از آنجایی که مسائل این چنینی تأثیر مستقیم بر روی خانواده و روحیات فرد دارد و روابط اجتماعی وی را تحت الشعاع قرار می دهد، نیازمند دریافت مشاوره از یک فرد حقوقی و آگاه به قوانین و شرایط موجود می باشد تا بتواند متقاضی عمل تغییر جنسیت را در پیشبرد فرایند دلخواه راهنمایی کند. در موسسه حقیقت گستر شما با دریافت مشاوره از وکیل دادگستری می توانید در حل و فصل شدن پرونده اتان اطمینان لازم را حاصل فرمائید

به قلم : میم یار

شماره بهترین وکیل تغییر جنسیت تهرانپارس

جهت ارتباط با بهترین وکیل تغییر جنسیت تهرانپارس با شماره‌ی ۰۲۱۹۱۳۰۰۰۲۳ (موسسه حقیقت گستر) تماس بگیرید. برای تماس روی شماره کلیک کنید.

آدرس بهترین وکیل تغییر جنسیت تهرانپارس

برای ملاقات حضوری با بهترین وکیل تغییر جنسیت تهرانپارس کافیست به شماره‌ی ۰۹۱۹۳۷۵۶۱۶۴ در واتساپ پیام دهید تا برایتان لوکیشن ارسال شود. برای ارسال پیام روی شماره کلیک کنید.

مقالات بهترین وکیل تغییر جنسیت تهران

Call Now Buttonتماس مستقیم