۰۹۱۹۳۷۵۶۱۶۸✆
حقیقت گستر، حامی برتر

با بهترین وکیل آقا تهران کار کنید

5/5

موسسه حقیقت گستر با بهترین وکلای تهران همکاری دارد و همواره می‌کوشد تا شما را در پرونده حقوقی پیش رویتان و در حوزه های گوناگونی نظیر موضوعات کیفری، خانوادگی، ارثی، ملکی، ثبتی و بانکی یاری رساند.

وکیل آقا تهران

به چه شخصی وکیل می‌گویند؟

به شخصی که به موجب سندی که شامل نامه اداری، وکالتنامه رسمی یا وکالتنامه دادگستری می باشد، از جانب شخصی که اصطلاحا آن را موکل می‌نامند، واجد اختیارات و وظايفي می‌شود که در محدوده مشخص شده در سند، می‌تواند به طرفیت موکل، اقدامات لازم را انجام دهد. به این شخص وکیل گفته می شود. برای مثال؛ در وکالت طلاق، زن از طرف شوهر خود، وکیل اختیار می‌کند تا بتواند از زوج جدا شود.
طبق قانون همه افراد می‌توانند به وکیل مراجعه نمایند و به منظور حل و فصل مسائل کیفری و حقوقی از وکیل دادگستری کمک بخواهند تا به عنوان یک نماینده قانونی در دادگاه از ایشان دفاع نماید.

به طور عمده ۲ نوع وکیل داریم:

وکیلی امور اداري(نماینده حقوقی) و وکیل دادگستری.
وکیل دادگستری؛ تمامی اختیارات یک نماینده حقوقی اداری را دارا می‌باشد ولی نماینده حقوق اداری، اختیاراتی که در حیطه یک وکیل دادگستری می باشد را نمی‌تواند انجام دهد. از کارهای وکیل دادگستری مراجعه به محاکم قضایی و دادگاه ها می باشد که این امر شامل وظایف نماینده حقوقی نمی‌شود.

عده ای فکر می‌کنند که میان وکیل پایه یک و وکیل کارآموز تفاوت بسیاری وجود دارد، در صورتی که میان این دو جز در بعضی از موارد تفاوتی وجود ندارد. که این مسائل نیز مربوط به جرائم کیفری و سابقه کاری فرد می‌باشد.
یک وکیل خوب می بایست در کار تجربه داشته باشد و به مسائل و قوانین و قواعد حقوقی آگاهی داشته باشد.
وکلا به طور عموم به صورت تخصصی فعالیت میکنند‌. یعنی با آنکه یک وکیل پایه یک دادگستری با آنکه صلاحیت طرح هر نوع دعاوی را دارد ولی با توجه به تجربه و سابقه ای که در زمینه های به خصوص دارد، تمرکز خود را در آن دپارتمان می‌گذارد.
افراد برای ارجاع پرونده خویش به وکیل، می‌بایست از اشخاصی که در حل و فصل مشکلشان تبحر و سابقه درخشان دارند کمک حاصل فرمایند.

مردم در حل پرونده کیفری خود ترجیح می‌دهند که پرونده خویش را به وکیل آقا بسپرند. چرا که در پرونده های کیفری به سبب ماهیت خشنی که دارد آقایان می‌توانند به راحتی به آنها نفوذ کرده، و سپس مشکل موکل خویش را برطرف نماید.
وکیل دادگستری آقا شخصی است که از جانب یک فرد حقیقی یا حقوقی به وسیله یک قرارداد، به عنوان نماینده قانونی متعهد می شود تا در دادگاه از موکل خویش دفاع نماید.
مراجعه به وکیل حتما نباید به منظور اعطا وکالت برای مسائل حقوقی یا کیفری باشد، و افراد می‌توانند در مسائل غیر قضایی نیز به وکلای دادگستری مراجعه کنند تا در انجام امور اداری یا انعقاد یک قراداد آنها را راهنمایی نمایند.

بهترین-وکیل-آقا-تهران-شماره-وکیل-آقا-در-تهران
بهترین-وکیل-آقا-تهران-شماره-وکیل-آقا-در-تهران

حدود و اختیارات وکیل

حدود و اختیارات وکیل دادگستری به موجب ماده ۳۵ قانون آیین دادرسی مدنی اینگونه تعریف شده است:
وکالت در دادگاه ها شامل تمام اختیارات راجع به امور دادرسی است جز آنچه را که موکل استثناء کرده باشد، یا توکیل در آن خلاف شرع باشد.

زمانی که وکیل آقا، دوران وکالتش به اتمام می‌رسد که وکیل، خودش استعفا بدهد یا عزلش توسط موکل صورت بگیرد. در حالت دیگر، اگر طرفین (موکل و وکیل)، دچار جنون شوند یا اینکه فوت کنند؛ عقد وکالت خود به خود منسوخ می‌گردد.

موسسه حقیقت گستر همواره می‌کوشد تا در راستای پرونده حقوقی، کیفری شما، بهترین وکلا و تیم حقوقی را ترتیب اثر دهد.
همچنين در موسسه حقیقت گستر؛ به دلیل وجود وکلای با تجربه و با سوابق کاری عالی، این اطمینان را به شما ‌می‌دهد که تا حدالامکان شما را در بر طرف کردن پروندتان یاری رساند.


شماره بهترین وکیل آقا تهرانپارس

جهت ارتباط با بهترین وکیل آقا تهرانپارس با شماره‌ی ۰۲۱۹۱۳۰۰۰۲۳ (موسسه حقیقت گستر) تماس بگیرید. برای تماس روی شماره کلیک کنید.

آدرس بهترین وکیل آقا تهرانپارس

برای ملاقات حضوری با بهترین وکیل آقا تهرانپارس کافیست به شماره‌ی ۰۹۱۹۳۷۵۶۱۶۴ در واتساپ پیام دهید تا برایتان لوکیشن ارسال شود. برای ارسال پیام روی شماره کلیک کنید.

مقالات بهترین وکیل آقا تهران

Call Now Buttonتماس مستقیم