۰۹۱۹۳۷۵۶۱۶۸✆
حقیقت گستر، حامی برتر

با بهترین وکیل دعاوی سند تهران کار کنید

5/5

وکیل دعاوی سند تهران

بهترین وکیل دعاوی سند شرق تهران کیست؟

موسسه حقیقت گستر برای آشنایی شما عزیزان با وکیل دعاوی سند و وظایف وکیل ادعاوی سند و همچنین معرفی بهترین وکیل دعاوی سند شرق تهران این مقاله را تهیه کرده است.

برای برقراری ارتباط و دریافت مشاوره حقوقی تهران از وکیل دعاوی سند شرق تهران کافیست با موسسه حقیقت گستر تماس بگیرید.

دعاوی سند کدام دعاوی اند؟ وکیل دعاوی سند چه کارهایی انجام می‌دهد؟

موسسه حقیقت گستر از بهترین موسسه حقوقی های واقع در شرق تهران می باشد که دپارتمان‌ مجزای مربوط به امور و دعاوی ملکی دارد. همچنین با در اختیار داشتن چندین وکیل ملکی با تجربه بهترین انتخاب برای سپردن پرونده ملکی و پرونده های مرتبط با سند ملکی می‌باشد.
دعوای ابطال سند رسمی به دعوایی می‌گویند که در طی آن یک فرد به منظور پی اثر بودن یک یا چند سند رسمی اقداماتی انجام می دهد.  معمولاً زمانی دعوا مطرح می‌شود که یک ملک به چند نفر فروخته شده باشد و یا اینکه سند مطابق مقررات مربوط به آن صادر نشده باشد. نمونه هایی از این موضوع شامل ابطال سند به دلیل بطلان معامله است که سند حاکی از وقوع آن است که این اتفاق در سند مال مجهول اتفاق می‌افتد. از نظر قانونی مالک اصلی به شخصی می‌گویند که مالک ملکی است که در دفتر املاک به ثبت رسیده و به طور مستقیم به نام او شده است و یا ملکی را تحت عنوان سهم الارث دریافت کرده است.
در تمامی اسناد رسمی مانند سند مالکیت سند اجرایی صورت مجلس حدود، اسناد رهنی، سند مالکیت معارض، سند انتقال اجرائی و… فرد می‌تواند در صورت اثبات بی اعتبار بودن آنها در دادگاه مربوطه اقامه دعوای ابطال یا اعلام بطلان نماید. در نتیجه دعوای ابطال سند رسمی به دعوای می گویند که خواسته آن اعلام بی اثر بودن یک یا چند سند رسمی می باشد که باعث بی اثر شدن سند رسمی میشود.
ابطال سند رسمی تنها از طریق دادگاه قابل انجام است و در دفاتر اسناد رسمی اقامه دعوا به منظور ابطال اسناد رسمی امکان ندارد. زمانی که سردفتر اقدام به ابطال سند رسمی نماید جرم مرتکب شده است و قابل تعقیب انتظامی می باشد.

ابطال سند رسمی به دلایل ذیل اتفاق می افتد:

  1. هنگامی که سند با قوانین ثبت و قانون مدنی مطابقت نداشته باشد.
  2. سند مالکیت معارض صادر شده باشد.
  3. سند مالکیت اشتباهی صادر شده باشد.
  4. ثبت املاک موقوفی و اراضی مربوط به فوت شدگان و توسط افراد سودجو انجام شده باشد.

شرط دعوای ابطال سند به چیست؟

شرط دعوای ابطال سند به شرح ذیل می‌باشد:
زمانی دعوای ابطال سند مطرح می گردد که سند مالکیت وجود داشته باشد یکی از شرایط و ارکان اصلی طرح دعوای ابطال سند مالکیت وجود خود سند مالکیت در ید خوانده دعوا می‌باشد.

شماره-وکیل-دعاوی-سند-تهران-آدرس-بهترین-وکیل-دعاوی-مربوط-به-سند-در-تهران
شماره-وکیل-دعاوی-سند-تهران-آدرس-بهترین-وکیل-دعاوی-مربوط-به-سند-در-تهران

جعل سند:

جعل سند مسئله مهمی در حوزه قوانین و مقررات حقوقی است. اسناد را یکی از عوامل اساسی در تنظیم روابط انسان‌ها می پندارند اسناد اعتماد را در جامعه به وجود می‌آورند اگر سندی جعل شود این اعتماد از بین خواهد رفت و روابط جامعه مشکل برمی‌خورد. جعل سند مجازات‌های در پی دارد زیرا اگر این مجازات در نظر گرفته نشود بی نظمی در جامعه رخ خواهد داد.
جعل سند به معنی ایجاد نوشته، مهر،امضا افراد رسمی و غیررسمی، تغییر در سند به منظور؛ خراشیدن،محو کردن، اثبات تغییر سند نسبت به تاریخ حقیقیش بدون اجازه صاحب سند می باشد.

انواع جعل سند:

جعل اسناد هویتی؛  این اسناد شامل مدارک مربوط به افراد و هویت آنها می باشد مانند کارت ملی، شناسنامه،گواهینامه، کارت پایان خدمت، کارت معافیت از سربازی و … می‌باشد.
جعل جرم: هر فعل یا ترک فعلی که مجازات قانونی را شامل خواهد شد.
جرائم علیه اموال: شامل نقض حقوق مالکانه افراد می‌باشد. مانند کلاهبرداری، خیانت در امانت، صدور چک (بلامحل)، سرقت، معامله مال مسروقه و … می‌باشد.

نکات مهم در تنظیم قرارداد و اسناد:

  1. در قراردادها و تنظیم اسناد ملکی باید بررسی کنیم که شرط داوری در آن قید شده باشد یا خیر؟  و اگر شرط داوری قید شده باشد و هرگونه اقدام در اجرای تعهد این قرارداد می بایست از طریق نهاد داوری بررسی گردد.
  2. مالک اصلی و اولیه ملک می‌بایست شناسایی شود چرا که در اکثر دعاوی املاک می بایست مالک ملک، در جایگاه طرف دعوا قرار گیرد. هرچند نام او در قرارداد قید نشده باشد.
  3. باید بررسی گردد که ملک موقوفه نبوده باشد و یا اگر مربوط به خانه های مسکن مهر است مالکیت زمین معین گردد.
  4. بررسی شود که قرارداد وکالت تنظیم شده است و یا شخص اصالت آن را تنظیم کرده است.

وکیل مربوط به دعاوی سند:

با توجه به پیچیدگی های دعاوی املاک و دعاوی مربوط به سند، می بایست از وکیل ملکی با تجربه در این زمینه بهره مند شد. اگر فردی بدون تجربه در دعاوی ملکی و دعاوی مربوط به سند ورود کند ممکن است در تنظیم دادخواست اشتباهی مرتکب شود که به موجب آن هزینه دادرسی و وقت زیادی صرف شود.
در انتخاب وکیل مربوط به دعاوی اسناد به دلیل حساسیت‌هایی که دارد می بایست دقت نمود که وکیل مربوطه تجربه و سابقه بسیاری در دعاوی مربوط به اسناد داشته باشد.
دعاوی ملکی از جمله دعاوی پرهزینه می باشند و از این نظر حائز اهمیت می‌باشد. چرا که اگر وکیلی با تجربه و متخصص برای دعاوی مربوط به سند و دعاوی ملکی انتخاب نشود فرد ضرر مالی بسیاری خواهد دید.
همانطور که پیش‌تر گفته شد دعاوی مربوط به املاک و دعاوی مرتبط با سند به دلیل طیف گستردگی که دارد بهتر است قبل از سپردن پرونده به وکیل از ایشان مشاوره دریافت نمود و از تجربه و تخصصی وی در جهت پیشبرد پرونده مطلع شد.
شما می‌توانید با اختیار کردن وکیل دعاوی مربوط به سند از حقیقت گستر و دریافت مشاوره حقوقی از ایشان، در خصوص پیشبرد پرونده خود نگرانی نداشته باشید. چرا که حقیقت گستر بهترین راهنما و بهترین انتخاب شما می‌باشد.

شماره بهترین وکیل دعاوی سند تهرانپارس

جهت ارتباط با بهترین وکیل دعاوی سند تهرانپارس با شماره‌ی ۰۲۱۹۱۳۰۰۰۲۳ (موسسه حقیقت گستر) تماس بگیرید. برای تماس روی شماره کلیک کنید.

آدرس بهترین وکیل دعاوی سند تهرانپارس

برای ملاقات حضوری با بهترین وکیل دعاوی سند تهرانپارس کافیست به شماره‌ی ۰۹۱۹۳۷۵۶۱۶۴ در واتساپ پیام دهید تا برایتان لوکیشن ارسال شود. برای ارسال پیام روی شماره کلیک کنید.

مقالات بهترین وکیل دعاوی سند تهران

سند-شورایی-چیست

سند شورایی چیست

سند شورایی به سند ، برگه یا یک قولنامه‌ای مشخص نامیده می‌شود که تمام اطلاعات درج شده در آن به وسیله گروهی از افراد محلی به

ادامه مطلب »
Call Now Buttonتماس مستقیم