۰۹۱۹۳۷۵۶۱۶۸✆
حقیقت گستر، حامی برتر

با بهترین وکیل مشکلات خانواده تهران کار کنید

5/5

وکیل مشکلات خانواده تهران

بهترین وکیل مشکلات خانواده شرق تهران کیست؟

موسسه حقیقت گستر برای آشنایی شما عزیزان با وکیل مشکلات خانواده و وظایف وکیل مشکلات خانواده و همچنین معرفی بهترین وکیل مشکلات خانواده این مقاله را تهیه کرده است.

جهت برقراری ارتباط و دریافت مشاوره حقوقی تهران از وکیل مشکلات خانواده شرق تهران کافیست با موسسه حقیقت گستر تماس بگیرید.

وکیل مشکلات خانواده کیست؟ وظایف وکیل مشکلات خانواده چیست؟

به دلیل عدم آگاهی زوجین در رابطه با حق و حقوق خویش، مشکلات خانوادگی در سطح جامعه رواج یافته است و شما با دریافت مشاوره از وکیل خانواده و یا مشاور حقوقی خانواده می‌توانید بر مشکلات خانوادگی خویش غلبه کنید.حتی در صورت دریافت مشاوره از وکیل خانواده و یا مشاور حقوقی خانواده اگر تصمیم به انجام اقداماتی باشد می‌بایست زیر نظر یک فرد متخصص صورت بگیرد. و چه کسی بهتر از وکیل خانواده متخصص که بر تمامی امور و رویه های قضایی مرتبط با خانواده‌ آگاهی دارد و می‌داند باید چه اقداماتی انجام دهد تا به نفع موکل خویش تمام شود.
وکیل خانواده و یا مشاور حقوقی خانواده بنابر تجارب بالایی که در امر وکالت و در پرونده های مختلف داشتند، می‌توانند نتیجه ای که ممکن است یک زوج طی دو سال به آن برسند را با برگزاری جلسات متعدد به منظور صلح و سازش مسائل مربوط به آینده، در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسانند. همچنین یک مشاور حقوقی خانواده باید صادق، امانت دار و متعهد باشد چرا که حساسیت در مسائل خانوادگی به نسبت سایر موضوعات بیشتر می‌باشد و از آنجایی که هدف اصلی دعاوی خانوادگی، خانواده می‌باشد نیازمند مراجعه به یک فردی است که قوانین مربوطه را می‌شناسد و می‌تواند بهترین مشاوره و راهنمایی را به موکل خویش ارائه دهد.

افراد به دلیل عدم تجربه در موضوعات خانوادگی ممکن است از ادامه پیگیری ها در دادگاه خسته شوند و با بر پایه عدم آگاهی و بی حوصلگی از ادامه روند پرونده با صلح از يکديگر جدا شوند ولی با مراجعه به وکیل و یا مشاور حقوقی خانواده می‌توانند با آسودگی خیال پرونده خویش را به وی بسپارند.

وکیل-مشکلات-خانواده-تهران
وکیل-مشکلات-خانواده-تهران

حال سوالی که مطرح می‌گردد این است که مشاور حقوقی به چه شخصی می‌گویند؟

مشاور حقوقی شخصی است که به واسطه‌ی دانش خود نسبت به قوانین، اصول و خدمات حقوقی می‌تواند به شرکت ها و افراد زمینه های حقوقی مانند امور مروبط به قرارداد ها، حل اختلافات و دعاوی مشاوره دهد. در خصوص مسائل حقوقی به منظور جلوگیری از ضررهای احتمالی مشورت با یک مشاور حقوقی امری واجب و ضروری می‌باشد.
همچین فردی با تسلط به قوانین، و تجربه در این زمينه می‌تواند متقاضی را با ارائه یک مشاوره حقوقی خانواده از ورود خسارت به موکلین جلوگیری نمایند.
از اصلی ترین وظایف مشاوره حقوقی خانواده میتوان به راهنمایی و ارائه مشاوره حقوقی اشاره نمود.
مشاور حقوقی خانواده می‌بایست اطلاعات حقوقی مورد نیاز را در اختیار فرد قرار دهد و متن قرارداد ها را تنظیم کند. مشاوره حقوقی در هر مسئله ای باید اطلاعات دقیق را درباره موضوع به درستی جمع آوری کند تا بتواند یک مشاوره دقیق و کامل ارائه دهد.

مشاوره حقوقی خانواده با بهره‌گیری از قواعد حاکم بر امور خانوادگی می‌تواند مسائل حقوقی مرتبط با دعاوی خانوادگی را به درستی بررسی نماید و اشخاص را راهنمایی کند. چنین شخصی علاوه بر دانش در زمینه قوانین و حقوق خانواده باید تجربه کافی داشته باشند و در موضوعات مختلف خانوادگی اعم از حضانت فرزندان، طلاق، شرایط ازدواج و موانع آن و حقوق و تکالیف زن و شوهر می‌باشد.
هر فردی در زندگی خود ممکن است به مشکلات خانوادگی دچار شود که با مراجعه به مشاور حقوقي خانواده می‌تواند از علم و بینش وی به درستی استفاده نماید. مشاوره حقوقی خانواده می‌تواند این کار را به درستی انجام دهد همچنین فردی می‌تواند به تنظیم صحیح شروط ازدواج و یا حل دعاوی خانوادگی کمک نماید.
در موسسه حقیقت گستر به دلیل وجود دپارتمان مجزای خانواده و در اختیار داشتن چندین وکیل خانواده متخصص و چندین مشاور حقوقی خانواده بهترین استراتژی را در حل و پیشبرد پرونده خانوادگی‌ افراد ارائه می‌دهند.
حقیقت گستر یکی از بهترین موسسه حقوقی های واقع در شرق تهران مي‌باشد.

مشکلات خانوادگی می توانند به دعاوی منجر شوند که پای افراد را به دادگاه ها، دادسرا ها و مراجع قضایی باز کند تا افرادی که در حل مشکلات فردی خود ناتوان مانده اند به حق و حقوق خود دست یابند؛ هر چند ممکن است زخم های ناشی از دعاوی خانوادگی حتی بعد از آن هم التیام نیابند. در این میان مهمترین نکته ای که می تواند به روند درست رسیدگی به دعاوی خانوادگی کمک کند این است که به یک وکیل خانواده خوب مراجعه کنیم تا علاوه بر اینکه از تنش ها و سردرگمی های رسیدگی به یک دعوا در دادگاه ها دور بمانیم، از ورود صدمه های بیشتر پرهیز کنیم.

وکیل خانواده
وکیل خانواده به شخصی گفته می‌شود که در تمامی امور خانوادگی فعالیت و تجربه کافی دارد. دعاوی خانوادگی مختص به روابط  خانوادگی و شخصی میان افراد می‌باشد. مانند طلاق، مهریه، نفقه و حضانت.

وکیل طلاق:
اختلاف در زندگی زناشویی از جمله مشکلاتی است که میان زوجین به دفعات تکرار می شود و گاها این مشکلات آنچنان اوج می‌گیرد که چاره ای جز جدایی نخواهند داشت. زوجین برای حل مشکلات، نیاز به اخذ وکیل طلاق یا مشاور حقوقی دارند. اگر چنین نیازی را زوجین در خود احساس کنند، می‌بایست با انتخاب یک وکیل طلاق خوب، حل مشکلات خود را به ایشان بسپارند.

وکیل حضانت:
هنگامی که میان زوجین اختلاف به مرحله ای رسد که سرنوشت آنها به جدایی ختم شود، بحث حضانت فرزندی که حاصل ازدواج آنها بوده است مطرح می‌گردد.
حضانت فرزند وظیفه و تکلیف هر دو طرف می‌باشد و قانون برای ایجاد عدالت و مصلحت کودک این تکلیف ها را معین می می‌نماید. طبق ماده ۱۱۳۷ قانون مدنی زمانی که حضانت فرزند بر عهده ی یکی از والدین است به هیچ وجه نمی توانند از نگهداری کودک سرپیچی کنند. اگر یکی از والدین از نگهداری کودک امتناع کند دادگاه باید حضانت فرزند را به قیم دیگر یا به یکی از بستگان که حضانت کودک بعد از بستگان درجه اول به عهده وی می‌باشد، بسپارد و اگر هیچکدام ممکن نبود حضانت کودک به خرج پدر و اگر پدر فوت کرده باشد به خرج مادر تأمین کند. حضانت کودک از جمله اقدامات حقوقی می‌باشد که نیازمند مشاوره و راهنمايي از وکیل حضانت می‌باشد زیرا تمامی کارهای حقوقی به دلیل پیچیدگی های بالایی که دارد وقت و هزینه بسیاری را هدر خواهد داد. درنتیجه بهره گیری از وکیل حضانت متخصص می‌تواند تا حد قابل قبولی سختی های روند را به دوش بکشد.

شماره بهترین وکیل مشکلات خانواده تهرانپارس

جهت ارتباط با بهترین وکیل مشکلات خانواده تهرانپارس با شماره‌ی ۰۲۱۹۱۳۰۰۰۲۳ (موسسه حقیقت گستر) تماس بگیرید. برای تماس روی شماره کلیک کنید.

آدرس بهترین وکیل مشکلات خانواده تهرانپارس

برای ملاقات حضوری با بهترین مشکلات خانواده تهرانپارس کافیست به شماره‌ی ۰۹۱۹۳۷۵۶۱۶۴ در واتساپ پیام دهید تا برایتان لوکیشن ارسال شود. برای ارسال پیام روی شماره کلیک کنید.

مقالات بهترین وکیل مشکلات خانواده تهران

حجر-و-رفع-حجر

حجر و رفع حجر

اشخاص برای انجام دادن اعمالی حقوقی خود مانند معاملات نیازمندِ وجود “اهلیت” هستند. اهلیت انواعی دارد که با یکدیگر آن‌ها را بررسی خواهیم کرد:اهلیت تمتع؛

ادامه مطلب »
نفقه-چیست

نفقه چیست؟

طبق ماده ۱۱۰۶ قانون مدنی: در عقد دائم نفقه زن بر عهده شوهر می‌باشد و در ماده ۱۱۱۳ قانون مدنی در خصوص ازدواج موقت این

ادامه مطلب »
Call Now Buttonتماس مستقیم