۰۹۱۹۳۷۵۶۱۶۸✆
حقیقت گستر، حامی برتر

با بهترین وکیل ثبت شرکت تهران کار کنید

5/5

وکیل ثبت شرکت تهران

بهترین وکیل ثبت شرکت تهران کیست؟

موسسه حقیقت گستر برای آشنایی شما عزیزان با وکیل ثبت شرکت و وظایف وکیل ثبت شرکت و همچنین معرفی بهترین وکیل ثبت شرکت شرق تهران این مقاله را تهیه کرده است.

جهت برقراری ارتباط و دریافت مشاوره حقوقی تهران از وکیل ثبت شرکت شرق تهران کافیست با موسسه حقیقت گستر تماس بگیرید.

وکیل ثبت شرکت کیست؟ وظایف وکیل ثبت شرکت چیست؟

هر سرمایه گذاری به منظور تاسیس شرکت یا راه اندازی کسب و کار خویش باید باتوجه به قوانین و مقررات موجود در ثبت شرکت اقدام کند. با آنکه قوانین و مقررات هر کشور با یکدیگر متفاوت می‌باشد ولی با رعایت مقررات مربوطه، ثبت شرکت چه در داخل و چه در خارج کشور به شکل کاملا رسمی صورت خواهد گرفت.
نوع شرکت به مصادیق مختلفی بستگی دارد که از جمله آنها می‌توان به نوع کسب و کار، اهداف، سبک استراتژی و تعداد اعضا شرکت اشاره کرد. شرکت را می‌توانیم به انواع زیر تقسیم کنیم؛
۱. شرکت های سهامی عام
۲. شرکت های سهامی خاص
۳. شرکت با مسئولیت محدود
۴. شرکت های دانش بنیان
۵. شرکت های تعاونی
۶. شرکت های تضامنی
۷. شرکت های مختلط و سرمایه
در ایران از رایج ترین و پرطرفدار ترینِ انواع ثبت شرکت از نوع سهامی خاص و مسئولیت محدود می‌باشد. که بیش از ۹۸درصد شرکت های ثبت شده را تشکیل می‌دهند.

ثبت شرکت یعنی چه؟

شرکت به یک قرارداد تجاری گفته می‌شود که در موازین قانون بین شخصیت های حقیقی و حقوقی منعقد می‌گردد.
زمانی یک شرکت تشکیل می‌گردد که بیش از دو شخصیت اعم از حقیقی یا حقوقی به منظور راه اندازی امور تجارتی با یکدیگر همکاری داشته باشند. در شرکت های مذکور، کسب سود بعد از کسری تمامی هزینه های درآمد صورت می‌گیرد.
ثبت شرکت همانند باقی امور ثبتی موجوده، به یکسری سلسه مراتب اداری و ارائه مدارک نیاز دارد. سرمایه گذاران به منظور ثبت هر شرکتی، باید از تمام قواعد و قوانین اداره ثبت شرکت ها پیروی کنند تا بتوانند به شکل رسمی شرکتشان را ثبت کنند. به منظور  رسمی شدن اسناد، بعد از ثبت هر شرکتی، به مدارک، برنامه ها و قرارداد های آن در چهارچوب قوانین و مقررات تنظیم و ارائه می‌شوند.

بهترین وکیل ثبت شرکت تهران شماره وکیل ثبت شرکت تهران

وکیل ثبت شرکت ها در تهران

زمانی که از وکیل ثبت شرکت صحبت به میان می‌آید، وکیل وظیفه دارد طبق قانون موکلان خویش را در خصوص مسائل مربوطه راهنمایی نمایند. وکیل ثبت شرکتی، به عنوان نماینده در شرکت فعالیت دارد نه سهامدار یا کارمند.
شرکت را نهاد حقوقی می‌نامیم که بنابر قانون، معمولا به منظور انجام امور تجارتی ایجاد می‌شود. در قانون شرکت را نهاد یا شخصی می‌نامند که از صاحبان و سهامداران جدا تلقی می‌شود.
قوانین شرکت ها مسائل حقوقی بسیاری را شامل می‌شود که از مقررات کشور خویش تبعیت می‌کنند.
وکلای ثبت شرکت ها درکل وکلایی هستند که بیشتر در کارهای معامله ای حضور دارند تا دادگاه ها. وکلای شرکت اکثر زمان کاری خود را صرف کمک به شرکت مذکور جهت جلوگیری از دعوا سپری می‌کنند. وکلای ثبت شرکت در شرکت های حقوقی بزرگ یا شرکت های متوسط که شامل بخش های حقوقی می‌باشد مشغول به اشتغال هستند. هر وکیل در یک زمینه یا حرفه ای تخصص دارد که تمام تمرکز خود را بر آن می‌گذارد. همانند ادغام ها و تملک ها، سرمایه گذاری خطرپذیر یا اوراق بهادار.
تعدادی از وکلای شرکت در واحدهای حقوقی تعریف شده ای کار می‌کنند و بخش های گسترده ای را مدیریت می‌کنند.
یک وکیل با تجربه در امور ثبتی، از مهارت های نوشتاری و ارتباطی برخوردار می‌باشد.
در موسسه حقیقت گستر دپارتمانی مجزا بر پایه امور ثبتی تعریف شده است که تیم حرفه ای و وکیل ثبتی در این واحد فعالیت دارند.

 

به قلم : م. یار

شماره بهترین وکیل ثبت شرکت تهرانپارس

جهت ارتباط با بهترین وکیل ثبت شرکت تهرانپارس با شماره‌ی ۰۲۱۹۱۳۰۰۰۲۳ (موسسه حقیقت گستر) تماس بگیرید. برای تماس روی شماره کلیک کنید.

آدرس بهترین وکیل ثبت شرکت تهرانپارس

برای ملاقات حضوری با بهترین وکیل ثبت شرکت تهرانپارس کافیست به شماره‌ی ۰۹۱۹۳۷۵۶۱۶۴ در واتساپ پیام دهید تا برایتان لوکیشن ارسال شود. برای ارسال پیام روی شماره کلیک کنید.

مقالات بهترین وکیل ثبت شرکت تهران

انواع-شرکت

انواع شرکت

هرکدام از شرکت‌ ها مرحله های مخصوص خود را دارند. در ادامه‌ی این مقاله با مراحل ثبت انواع شرکت ها بیشتر آشنا می‌ شوید. تفاوت

ادامه مطلب »
مراحل-ثبت-شرکت

مراحل ثبت شرکت

مراحل ثبت شرکت نحوه ثبت شرکت اگر می‌خواهید ثبت شرکت انجام دهید در ابتدا باید شرکایی که قصد تاسیس شرکت را دارند، به اقتضای موضوع

ادامه مطلب »
Call Now Buttonتماس مستقیم