۰۹۱۹۳۷۵۶۱۶۸✆
حقیقت گستر، حامی برتر

با بهترین وکیل انحصار وراثت تهران کار کنید

5/5

وکیل انحصار وراثت تهران

بهره‌مندی از تخصص وکیل ارث در مسائل انحصار وراثت با توجه به پیچیده بودن این دعاوی برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در پرونده و تضییع حقوق وراث از اهمیت بالایی برخوردار است.

مسائل مرتبط با انحصار وراثت نه تنها بسیار پیچیده و تخصصی بوده، بلکه بخش قابل توجهی از دعاوی خانوادگی را نیز به خود اختصاص می‌دهد؛ از این رو وکلای ارث به صورت تخصصی روی این پرونده‌ها فعالیت کرده و با زیر و بم این دعاوی – از قوانین اصلی و فرعی گرفته تا رویه‌های قضایی – آشنا هستند. گرفتن وکیل ارث در این دعاوی موجب حل و فصل دعوی در کوتاه‌ترین زمان و بدون بروز مشکل و ورود آسیب‌های روحی به وراث می‌شود. در این گزارش، ویژگی یک وکیل ارث مجرب و حرفه‌ای و وظایف او بررسی ‌شده است.

بهترین وکیل انحصار وراثت شرق تهران کیست؟

موسسه حقیقت گستر برای آشنایی شما عزیزان با وکیل انحصار وراثت و وظایف وکیل انحصار وراثت و همچنین معرفی بهترین وکیل انحصار وراثت شرق تهران این مقاله را تهیه کرده است.

جهت برقراری ارتباط و دریافت مشاوره حقوقی تهران از وکیل انحصار وراثت شرق تهران کافیست با موسسه حقیقت گستر تماس بگیرید.

وکیل انحصار وراثت کیست؟ وظایف وکیل انحصار وراثت چیست؟

تا زمانی که مردم نسبت به حقوق طبیعی خود ناآگاه هستند و در خصوص مسائلی مانند گواهی انحصار وراثت و موارد این‌چنینی اطلاعاتی ندارند، ممکن است برخی افراد سودجو یا کسانی که قصد کلاهبرداری دارند حقوق این اشخاص را پایمال کنند. بهترین فرد جهت یاری، وکیل انحصار وراثت می‌باشد. چرا که وکیل انحصار وراثت بر تمامی قوانین و موضوعات مرتبط به ارث و تقسیم ترکه آشنایی دارد و به موکل خویش در مراجع قضایی کمک می‌کند تا در مسیر احقاق حقوق خود گام بردارد. زمانی که فردی فوت می‌کند باید تمامی حقوق مربوط به اموال او مشخص و تمیز گردد تا نظم عمومي جامعه دچار اختلال نگردد و وکیل انحصار وراثت به منظور جلوگیری از تضييع حقوق موکل خود گام بر‌می‌دارد. وکیل انحصار وراثت نقش مهم و حیاتی در اطلاع رسانی و ایجاد آگاهی حقوقی به مردم دارد. بهترین وکیل انحصار وراثت کسی است که مدرک وکالت دارد و در حل و فصل پرونده های حقوقی مربوط به ارث و وصيت، تبحر و تجربیات بسیاری دارد.
وکیل انحصار وراثت؛ با تکیه بر تجربیات حقوقی و دانشی که دارد، از مسیرهای قانونی‌ راجع به ارث و وصيت می‌تواند تا حد قابل توجهی در زمان و هزینه های موکل خود صرفه جویی کند. پرونده های انحصار وراثت برخلاف انتظار عموم پیچیدگی های بسیاری دارند که تنها وکلای متخصص امور ارثی می‌توانند از عهده آن بر بیایند. تیم وکلای حقیقت گستر با در اختیار داشتن دپارتمان مخصوص ارث و تقسیم ارث، این اطمینان را به شما می‌دهد که پرونده های ارثی خود را با موفقیت به سرانجام برسانید. انتخاب وکیلی که تخصص و مهارتی در پرونده های این چنین ندارد موجب می‌شود که روند پرونده به کندی طی شود و از سوی دیگر ممکن است که افراد دچار خسارات مادی و معنوی بسیار زیادی شوند.

بهترین-وکیل-انحصار-وراثت-تهران
وکیل-انحصار-وراثت-تهران

وکیل انحصار وراثت به چه کسی می‌گویند؟

در ایران امور ارث و انحصار وراثت یکی از شاخه های مهم در حوزه وکالت محسوب می‌شود. شخصی که دانش آموخته حقوق باشد و پروانه وکالت را دارا باشد، می‌تواند در تمامی حوزه های حقوقی و کیفری فعالیت نماید.
در شرایطی که موکل غایب باشد و هیچ نشانه ای از او در دسترس نباشد، وکیل انحصار ورثه با ارائه دادخواست از جانب ورثه وی، می‌تواند دادخواستی مبتنی بر تقسیم ارث به طور موقت به دادگاه ارائه نماید. اگر دو سال تمام از آخرین خبر راجع به غایب ورثه گذشته باشد، وکیل می‌تواند از دادگاه درخواست کند که دارایی غایب به تصرف آنها سپرده شود. دادگاه پس از وصول درخواست نامه، با حضور دادستان و درخواست کننده به دلائل درخواست، رسیدگی خواهد کرد و نیز راجع به اقامتگاه غائب و تاریخ غیبت و معلوم نبودن محل او بازجویی لازم نموده و در صورت احراز صلاحیت درخواست کننده آگهی مشتمل بر درخواست نام‌برده و دعوت اشخاصی که از غایب اطلاعی دارند برای اظهار اطلاع به دادگاه ترتیب می‌دهد.
در شرایطی که مراحل حقوقی اخذ تصدیق انحصار وراثت توسط وکیل مربوطه صورت گیرد، وکیل انحصار وراثت می‌تواند اموال متوفی را شناسایی و معرفی نماید و میزان سهم الارث هر شخص را از ماترک متوفی تعیین کند. با اختیار کردن وکیل، موکلین به نسبت گذشته احتیاجی به حضور به مراجع قضایی وپیگیری های پرونده جهت دریافت گواهی انحصار وراثت به شکل حضوری نخواهند داشت. در صورت توافق، وکیل می‌تواند سهم هر یک از وراث را به دیگری فروخته و مبلغ ریالی معادل آن را به موکل خود پرداخت نماید.

شماره بهترین انحصار وراثت تهرانپارس

جهت ارتباط با بهترین وکیل انحصار وراثت تهرانپارس با شماره‌ی ۰۲۱۹۱۳۰۰۰۲۳ (موسسه حقیقت گستر) تماس بگیرید. برای تماس روی شماره کلیک کنید.

آدرس بهترین وکیل انحصار وراثت تهرانپارس

برای ملاقات حضوری با بهترین انحصار وراثت تهرانپارس کافیست به شماره‌ی 09193756168 در واتساپ پیام دهید تا برایتان لوکیشن ارسال شود. برای ارسال پیام روی شماره کلیک کنید.

تفاوت وکیل ارث با سایر وکلا

در صورتی که به هر دلیل درگیر مسائل مرتبط با انحصار وراثت یا دعاوی تقسیم ارث هستید، پیش از هرچیز باید نسبت به گرفتن وکیل ارث تهران یا دیگر شهرها اقدام کنید. احتمالا می‌پرسید که وکیل ارث چه تفاوتی با سایر وکلا دارد و چرا حتما باید به سراغ وکلای ارث رفت؟ در این باره باید بدانید که وکیل ارث در واقع همان دانش‌آموختگان رشته حقوق هستند که در آزمون کانون‌های وکلا پذیرفته شده و دارای پروانه وکالت هستند. این افراد به شکل ویژه و تخصصی در زمینه دعاوی مرتبط با ارث فعالیت کرده و دارای تخصص و مهارت بالایی در این حوزه هستند. تمرکز وکیل ارث بر امور مرتبط با ارث موجب شده که این وکلا کاملا بر امور حقوقی مرتبط اعم از مراحل قانونی، مدارک و شرایط لازم برای انحصار وراثت، موانع وراثت، قوانین و رویه‌های قضایی تسلط داشته و در دادگاه به نحو احسن از حقوق موکل خود دفاع کرده و مانع تضییع حق او شوند.

در چه مواردی می‌توان از وکیل ارث کمک گرفت؟

اموالی که پس از فوت شخص از او به جا می‌ماند، ترکه متوفی نام دارد که به ترتیب وصیت و قوانین مرتبط با انحصار وراثت میان خانواده و اقوام او تقسیم می‌شود. از دست دادن عزیزان به اندازه کافی سخت و غم‌انگیز بوده و درگیر شدن با مسائل پیچیده و دشوار ارث می‌تواند موجب افزایش فشارهای روحی و روانی بازماندگان شود. در چنین شرایطی بهترین کار کمک گرفتن از وکیل ارث تهران یا شهرهای دیگر است. برخی از مهم‌ترین وظایف وکیل ارث و میراث در تهران در ادامه بررسی شده است.

مشاوره حقوقی انحصار وراثت: یکی از مهم‌ترین مواردی که در آن می‌توان از وکیل ارث تهران یا شهرهای دیگر کمک گرفت، مشاوره برای آگاهی از شرایط موجود است. در واقع می‌توان پیش از انحصار وراثت و برای جلوگیری از بروز دعاوی، از یک وکیل ارث در مورد شرایط، حقوق و وظایف سوال کرد.

تنظیم وصیت نامه: تنظیم وصیت نامه قانونی و مطابق با قوانین و مقررات نیازمند آگاهی از قوانین ارث و کمک گرفتن از یک وکیل ارث متخصص است. ضمن اینکه می‌توان تنظیم وصیت‌نامه را به طور کامل به وکیل ارث سپرد.

پیگیری دعاوی: در بسیاری موارد، میان وراث درباره تقسیم ارث و انحصار وراثت اختلاف ایجاد شده و منجر به بروز دعاوی قضایی می‌شود. در این موارد، داشتن یک وکیل ارث و میراث برای جلوگیری از اطاله دادرسی و حل و فصل سریع دعاوی ضرورت دارد.

اخذ گواهی و تقسیم اموال: وکیل ارث می‎تواند در دریافت گواهی انحصار وراثت و تقسیم اموال میان ورثه براساس قوانین کمک کرده و از بروز اختلافات در میان آنان جلوگیری کند.

مالیات بر ارث: پیگیری قانونی مسائل مرتبط با مالیات بر ارث توسط وکیل مالیات بر ارث برای جلوگیری از بروز اشتباه در تعیین رقم مالیات و پرداخت مبالغ هنگفت نیز بسیار مهم است.

ویژگیهای یک وکیل ارث خوب

صرف انتخاب وکیل فعال در حوزه ارث کافی نبوده و برای اطمینان از پیروزی در پرونده و جلوگیری از بروز اختلافات و دعاوی حتما ابتدا باید یک وکیل خوب و مطمئن انتخاب کرد و سپس دنبال شماره وکیل ارث بود. در این باره وراث باید برخی از نکات را در انتخاب وکیل ارث و میراث در تهران و دیگر شهرها مدنظر قرار دهند که مهم‌ترین آن‌ها در ادامه آمده است.

دانش و تخصص: مهم‌ترین ویژگی یک وکیل ارث خوب، برخورداری از دانش و تخصص کافی در حوزه ارث اعم از تقسیم ورثه، طبقات ارث، ارث زن از همسر، شرایط محرومیت از ارث، ارث فرزند خوانده، نحوه تقسیم ارث، تقسیم ارث مادر و نظایر آن است. برای اطلاع از دانش وکیل می‌توان شهرت، سابقه، رزومه کاری و نظرات دیگر موکل‌ها و میزان موفقیت او در سایر پرونده‌ها را بررسی کرد.

اخلاق حرفه‌ای و دلسوزی: از دیگر ویژگی‌های بهترین وکیل ارث میتوان به برخورداری از اخلاق حرفه‌ای و دلسوزی برای موکل اشاره کرد. اطمینان از این موضوع نیز با پرس و جو از شهرت و سابقه وکیلتاحدودی امکان‌پذیر است؛ با این حال برای خاطر جمع بودن بهتر است که وکیل ارث را از موسسات معتبر انتخاب کرد.

پیگیری مداوم: بهترین وکیل ارث باید از تمام جنبه‌های پرونده آگاهی داشته و ضمن نظارت و پیگیری مداوم روند پیشرفت آن، موکل خود را از تمام جزئیات پرونده آگاه کند.

مزایای برخورداری از وکیل ارث

با توجه به گستردگی و پیچیدگی دعاوی انحصار وراثت و تقسیم ارث، عدم آگاهی می‌تواند موجب بروز مشکلات بسیاری برای وراث شود. جلوگیری از اطاله دادرسی و حل سریع پرونده، ارائه راه‌ حل‌های قانونی برای پیروزی در دعاوی، جلوگیری از زیان‌های اقتصادی، کاهش اختلافات خانوادگی، تسریع صدور حکم، محافظت از دارایی‌ها و منافع و حتی کاهش استرس و فشارهای روحی و روانی جزو مهم‌ترین مزایای داشتن وکیل ارث است.

هزینه وکیل ارث

در ارتباط با هزینه وکیل برای تقسیم ارث باید در نظر داشت که حق الوکاله وکیل پیش از هرچیز تابع توافق میان وکیل و موکل است؛ با این حال، برخی از فاکتورهای موثر در هزینه وکیل ارث شامل درجه سختی پرونده و همچنین سابقه، شهرت و مهارت‌های وکیل میشود.

انتخاب بهترین وکیل ارث تهران در "حقیقت گستر"

حقیقت گستر، به‌عنوان یک موسسه حقوقی معتبر با برخورداری از وکلای پایه یک دادگستری، مشاورین و کارشناسان مجرب، خدمات ویژه‌ای ارائه می‌کند. این مجموعه در هر یک از زمینه‌های حقوقی اعم از امور ملکی، خانوادگی، کیفری و اتباع دارای دپارتمان‌های تخصصی بوده و پرونده‌های حقوقی هر موکل را به بخش مخصوص ارجاع داده تا در دستان یک وکیل کاربلد و متخصص قرار گیرد. خدمات ویژه مجموعه حقیقت گستر

مقالات بهترین وکیل انحصار وراثت تهران

مراحل-انحصار-وراثت

مراحل انحصار وراثت

انحصار وراثت مراحل تعیین تکلیف ارث: برای تعیین تکلیف کردن میراث هر شخص، تعیین ورثه از الزامات می‌باشد. تقسیم سهم‌الارث، تشریفاتی دارد که از سوی

ادامه مطلب »
انحصار-وراثت

انحصار وراثت چیست

مراحل تعیین تکلیف ارث: برای تعیین تکلیف کردن میراث هر شخص، تعیین ورثه از الزامات می‌باشد. تقسیم سهم‌الارث، تشریفاتی دارد که از سوی مرجع قانونی

ادامه مطلب »
Call Now Buttonتماس مستقیم