۰۹۱۹۳۷۵۶۱۶۸✆
حقیقت گستر، حامی برتر

با بهترین وکیل موجر مستاجر تهران کار کنید

5/5

وکیل موجر مستاجر تهران

بهترین وکیل موجر مستاجر شرق تهران کیست؟

موسسه حقیقت گستر برای آشنایی شما عزیزان با وکیل موجر مستاجر و وظایف وکیل موجر مستاجر و همچنین معرفی بهترین وکیل موجر مستاجر شرق تهران این مقاله را تهیه کرده است.

جهت برقراری ارتباط و دریافت مشاوره حقوقی تهران از وکیل تجاوز شرق تهران کافیست با موسسه حقیقت گستر تماس بگیرید.

وکیل موجر مستاجر کیست؟ وظایف وکیل موجر مستاجر چیست؟

برای آنکه بدانیم وکیل دعاوی مستاجر و موجر یا وکیل ملکی به چه شخصی می‌گویند ابتدا باید مفاهیم مرتبط به مستاجر و موجر را تعریف نماییم و با وظایف هر یک آشنا شویم.

مستاجر؛ به فرد گفته می‌شود که ملکی یا چیزی را از موجر به اجاره بگیرد و مال الاجاره پرداخت نماید.
از جمله وظایف و تکالیف مستاجر در قبال موجر می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  1. مستاجر می‌بایست اجاره بها را در زمانهای معین پرداخت کند.
  2. مستاجر می‌بایست عین ملک یا وسیله مورد اجاره را در همان راستایی مصرف نماید که در قرارداد اجاره منعقد شده است.
  3. مستاجر نباید در استفاده از اموال مورد اجاره تعدی و تفریط نماید و باید به طور متعارف از آن بهره ببرد.
  4. مستاجر میتواند اجاره را به فرد دیگری واگذار نماید مگر آنکه در عقد اجاره از طرف موجر این امر ممنوع شده باشد.

موجر؛ به اجاره دهنده خانه یا ملک یا چیزی به دیگری می باشد. در فقه؛ شخصی که به موجب عقد اجاره منفعت عینی را به شخص دیگری تملک می نماید موجر گفته می شود.

  1. موجر موظف است عین مستاجره را جهت انتفاع مستاجر به او تسلیم کند و اگر امتناع نماید مستاجر میتواند الزام او را بر تسلیم عین مستاجره از دادگاه درخواست کند.
  2. موجر تمامی تعمیرات و مخارجی که برای امکان انتفاع مستاجر در عین مستاجره لازم است را بر عهده می گیرد مگر آنکه شرط خلاف قید شده باشد یا آنکه عرف اقتضای دیگری را در نظر گرفته باشد.
  3. موجر می تواند بعد از عقد اجاره عین مستاجره را به دیگری منتقل نماید.  یعنی با انتقال عین مستاجره باعث بطلان عقد اجاره خواهد شد و نه وجود عقد اجاره مانعی برای انتقال عین مستاجره به وسیله مالک به دیگری می شود.
  4. موجر حق ندارد مادامی که عقد اجاره در جریان است در عین مستاجره تغییراتی ایجاد کند به طوری که مانع از استفاده  مستاجر باشد یا امکان استفاده مستاجر را دشوار کند.
  5. طبق ماده ۴۷۷ قانون مدنی زمانی که مستاجر در عین مستاجره تعدی و تفریط نماید و موجر نتواند او را از این عمل منع نماید موجر می تواند اجاره را فسخ کند.
آدرس-بهترین-وکیل-موحر-مستاجر-تهران-شماره-بهترین-وکیل-موجر-موستاجر-در-تهران
آدرس-بهترین-وکیل-موحر-مستاجر-تهران-شماره-بهترین-وکیل-موجر-موستاجر-در-تهران

زمانی که موجر و مستاجر به تعهدات قراردادی و قانونی خود عمل نکنند و با یکدیگر به اختلاف بر بخورند، دعاوی متعددی در دادگاه ها مطرح می شود.
حال در این شرایط افراد به شخصی با تجربه و متخصص مراجعه می‌نمایند تا با تکیه بر علم و تجربه وی بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند و بهترین راهکار را دریافت نمایند.

  1. دعاوی اجاره به دلیل پیچیدگی های موجود و قوانین متعدد نیازمند فردی است که به تمامی قوانین مربوطه آگاه باشد.
    در قراردادهای غیر منقول به دلیل مشکلاتی که وجود دارد و احکام و شرایط متعدد و قوانین خاص اجاره بهتر است از وکیل دعاوی موجر و مستاجر کمک گرفت.
  2. نحوه و چگونگی طرح دعوا در روند دادرسی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد پس برای آنکه دعوا در روندش دچار مشکلاتی نشود می‌بایست که موضوعات و دعاوی ملکی را با وکیل ملکی متخصص مطرح نماییم.
  3. در حوزه ملکی قوانین مختلف و متعددی وجود دارد و وکیل ملکی با شناخت و علم بر تمامی قوانین می‌تواند بهترین فرد برای پرونده های ملکی و دعاوی موجر و مستاجر باشد. چرا که می‌داند در چه زمانی و در کجا باید از چه قانونی استفاده نمود. استفاده از قوانین مرتبط به موضوع، از جمله مواردی می‌باشد که افراد عادی که سواد حقوقی ندارند نمی‌توانند از آن استفاده کنند و تنها با مراجعه به وکیل دعاوی موجر و مستاجر می‌توانند آن را حل و فصل کنند.

چرا پرونده موجر مستاجری خود را به موسسه حقیقت گستر بسپارم؟

موسسه حقیقت گستر واقع در شرق تهران از معدود موسسه حقوقی های موجود می‌باشد که دارای تمامی دپارتمان های حقوقی، مدنی، کیفری، ملکی، خانواده، ارثی و… می‌باشد.
در حقیقت گستر وکیل ملکی و وکیل دعوای مستاجر و موجر متخصص در حال فعالیت می‌باشند که در زمینه دعاوی مستاجر و موجر و تجربه و سابقه درخشانی دارند. بنابراین شما با اختیار کردن وکیل ملکی با تجربه از حقیقت گستر می‌توانید بهترین انتخاب را به منظور حل و فصل پرونده ملکی خود داشته باشید.

شماره بهترین وکیل موجر مستاجر تهرانپارس

جهت ارتباط با بهترین وکیل موجر مستاجر تهرانپارس با شماره‌ی ۰۲۱۹۱۳۰۰۰۲۳ (موسسه حقیقت گستر) تماس بگیرید. برای تماس روی شماره کلیک کنید.

آدرس بهترین وکیل موجر مستاجر تهرانپارس

برای ملاقات حضوری با بهترین وکیل موجر مستاجر تهرانپارس کافیست به شماره‌ی ۰۹۱۹۳۷۵۶۱۶۴ در واتساپ پیام دهید تا برایتان لوکیشن ارسال شود. برای ارسال پیام روی شماره کلیک کنید.

مقالات بهترین وکیل موجر مستاجر تهران

Call Now Buttonتماس مستقیم