همه چیز راجع به وکیل ملکی

امروزه دعاوی ملکی به یکی از مهم‌‌ترین دعاوی حقوقی تبدیل شده‌اند. اگر قصد دارید در این پرونده‌ها به پیروزی برسید، تنها یک راه‌حل در اختیار دارید و آن مراجعه به وکیل ملکی است. یک وکیل مجرب در این حوزه می‌تواند به شما کمک‌های شایانی کند تا در نهایت، به پیروزی و هدف مدنظر خود دست پیدا کنید.

خدمات وکیل ملکی در موسسه حقیقت گستر

یکی از مهم‌ترین پرسش‌هایی که در مورد موسسه حقیقت گستر مطرح می‌شود، خدمات ارائه شده است. پیش از هرچیز باید بگوییم که موسسه حقیقت گستر از نظر طیف عظیم کاربران، به عنوان بهترین موسسه ارائه‌دهنده خدمات حقوقی شناخته شده است.

با انتخاب حقیقت گستر می‌توانید از بابت پیگیری پرونده حقوقی خود به بهترین شکل ممکن، اطمینان خاطر کاملی داشته باشید. ما تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا بهترین شرایط را به منظور تکمیل روند رسیدگی به پرونده شما عزیزان به وجود آوریم.

تنها یک بار بهره‌گیری از خدمات ما به شما عزیزان نشان می‌دهد که چرا حرفه‌ای‌ها، حقیقت گستر را انتخاب می‌کنند. اگر به دنبال برگ برنده خاصی برای انواع دعاوی ملکی خود هستید، حقیقت گستر در این زمینه شما سروران گرامی را همراهی خواهد کرد.

انواع دعاوی ملکی در قانون

دعاوی ملکی، جزو مهم‌ترین دعاوی در قانون کشور ما محسوب می‌شوند. این دعاوی بخش مهمی از پرونده‌های حقوقی را به خود اختصاص داده‌اند و به همین دلیل شناخت انواع مختلف آن‌ها از اهمیت بسیار بالایی برای افراد گوناگون برخوردار است. به طور معمول،‌ در زمان بررسی چنین دعاوی خاصی، با توجه به یک سری پارامترهای حقوقی مشخص، نوع پرونده ملکی تعیین خواهد شد تا روند پیگیری آن با سرعت بالاتری پیش برود.

دعاوی ملکی حقوقی

در دعاوی ملکی حقوقی، شاهد مباحثی همچون لزوم تنظیم سند رسمی، فک رهن، سندهای ضمانتی‌ و… هستیم. به طور کلی باید بیان کرد که رسیدگی به این دعاوی توسط وکیل ملکی دارای فراوانی بیشتری نسبت به سایر دعاوی خاص است. در این نوع دعاوی، جزئیات اهمیت بسیار بالایی دارند. عدم توجه به جزئیات در دعاوی ملکی حقوقی ممکن است منجر به شکست کلی پرونده شود.

دعاوی ملکی کیفری

در دعاوی ملکی کیفری شاهد وقوع جرم هستیم. همین مورد موجب می‌شود تا ساختار کلی این پرونده‌ها نسبت به پرونده‌های ملکی حقوقی کاملاً متفاوت باشد. دعاوی ملکی کیفری از فراوانی کمتری نسبت به پرونده‌های ملکی حقوقی برخوردار هستند.

دعاوی ملکی ثبتی

دعاوی ملکی ثبتی همان‌طور که از نام آن‌ها بر می‌آيد، دعاوی مهمی هستند که بیشتر به موضوع ثبت یا عدم ثبت قراردادهای گوناگون در حوزه املاک می‌پردازند. دعاوی ملکی ثبتی به شدت به اسناد متکی هستند و پیگیری آن‌ها بدون داشتن اسناد مناسب، امکان‌پذیر نیست.

به وکیل ملکی در چه مواردی باید مراجعه کنیم؟

یکی دیگر از مهم‌ترین پرسش‌هایی که همواره با آن مواجه می‌شویم، ضرورت مراجعه به وکیل ملکی در شرایط گوناگون محسوب می‌شود. بسیاری از افراد،‌ هنوز اطلاع خاصی از این مورد ندارند و به همین دلیل خیلی سریع دچار مشکلات مختلفی در چنین شرایطی خواهند شد. به طور کلی، شما باید برای رفع چندین امر خاص به یک وکیل ملکی معتبر و با تجربه بالا مراجعه کنید. در ادامه به این موارد می‌پردازیم تا درک بهتری از آن‌ها داشته باشید.

دعاوی

نخستین موردی که به منظور رفع آن‌ها می‌توانید به وکلای ملکی مراجعه کنید، دعاوی هستند. دعاوی معمولاً بین دو یا چند نفر خاص رخ می‌دهند و هر یک از آن‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. پیگیری ساده‌ترین دعاوی‌ها نیز نیازمند برخورداری از دانش حقوقی با سطح بسیار بالا است.

درخواست مشاوره

حتماً لازم نیست دعوی خاصی اتفاق بیفتد تا پس از آن به یک وکیل ملکی مراجعه کنید. شما می‌توانید تنها به منظور مشاوره نیز از خدمات موسساتی همچون موسسه حقیقت گستر بهره ببرید. درخواست مشاوره این امکان را به شما عزیزان می‌دهد تا پیش از رخ دادن هر مشکل خاصی به خوبی از آن جلوگیری نمایید. این نوع مشاوره می‌‌تواند به شکل تلفنی نیز صورت بگیرد.

تنظیم قرار داد

اگر در تنظیم کردن قراردادهای ملکی دچار شک و تردید شده‌اید، بهترین راه حل ممکن استفاده از خدمات یک موسسه حقوقی ملکی است. برخلاف تصور، تنظیم کردن قراردادهای ملکی به علت جزئیات بسیار زیاد آن‌ها امری ساده نیست و به همین دلیل باید با دقت بالایی انجام بگیرد.

وکیل ملکی با داشتن سال‌ها تجربه در این حوزه می‌تواند در تنظیم قراردادهای ملکی به شما یاری برساند. در واقع با انتخاب یک وکیل ملکی معتبر می‌‌توانید به راحتی یک قرارداد عالی و کاملاً قانونی تنظیم کنید که حتی در زمان وجود مشکلات و اختلافات، بتوان به شکل ساده‌ای آن را حل کرد.

مشکلات ثبتی

شاید تعجب کنید، اما بسیاری از مشکلات موجود در پرونده‌های ملکی مربوط به مشکلات ثبتی هستند. این مشکلات از آنجا سرچشمه می‌گیرند که طرفین حاضر در پرونده آشنایی خاصی با روند کلی ثبت اسناد ملکی نداشته‌اند. طبیعتاً‌ چنین موضوعی نیز نتیجه‌ای به جز ایجاد شرایط نامناسب برای طرفین پرونده ندارد.

این در حالی است که یک وکیل ملکی می‌تواند به راحتی و با توجه به ماهیت کلی پرونده، حتی در این موارد نیز یاری‌کننده شما کاربران گرامی باشد. پیچیده‌ترین دعاوی ثبتی، با چند بررسی و تجزیه و تحلیل حقوقی عموماً‌ قابل حل هستند. البته، این امر زمانی صحت دارد که از خدمات یک موسسه مناسب مانند موسسه حقوقی حقیقت گستر کمک بگیرید.

وکیل ملکی کیست؟ وکالت پرونده ملکی یعنی چه؟

بسیاری از کاربران تصور می‌کنند که وکیل ملکی، دارای تحصیلات متفاوتی نسبت به سایر وکلا است. باید گفت که این نوع دیدگاه کاملاً غلط محسوب می‌گردد. وکلای ملکی بدین دلیل یک وکیل ملکی معرفی می‌شوند که برای سال‌های متمادی در رسیدگی به پرونده‌های حاضر در این بخش فعالیت کرده‌اند. در واقع وقتی نامی از این وکلا مطرح می‌کنیم،‌ به طور خاص به وکلایی اشاره داریم که تخصص آن‌ها رسیدگی به پرونده‌های ملکی مختلف است.

منظور از وکالت نیز عهد‌دار شده وکیل مربوطه نسبت به حل کردن پرونده ملکی مدنظر شما است. وکیل یک وکیل را استخدام می‌کنید، در واقع وکالتی به او می‌دهید تا او در پرونده مربوطه از شما به طور کامل دفاع کند. بنابراین،‌ با توجه به موارد گفته شده می‌توان به سادگی بیان کرد که وکلای ملکی نسبت به سایر وکلا، در حوزه رسیدگی به پرونده‌های ملکی دارای ارجیت هستند. آن‌ها توانایی و دانش بالایی در این رابطه دارند و به همین دلیل می‌توانند بهترین نتایج ممکن را برای شما به ارمغان بیاورند. به خصوص اگر به سراغ وکلایی همچون وکلای ملکی موسسه حقیقت گستر بروید.

چرا به وکیل ملکی با تجربه و متخصص نیازمندیم؟

پرونده‌های ملکی دارای پیچیدگی‌های حقوقی بسیار زیادی هستند. از این گذشته، مفاد حقوقی مربوط به این پرونده‌ها گاهی آنقدر تو در تو می‌شود که حتی برترین متخصصان نیز به سال‌ها تجربه برای حل کردن آن‌ها نیاز دارند. به طور قطع در چنین موارد، دانش اندک شما از پرونده‌های حقوقی به هیچ وجه مناسب نخواهد بود و کمکی به شما نمی‌کند.

این شرایط را مقایسه کنید با زمانی که جهت حل پرونده خود به یک وکیل ملکی باتجربه و متخصص مراجعه کرده‌اید. قاعدتاً این شرایط کوچک‌ترین شباهتی با حالت اولیه ندارد. در این حالت می‌توانید مطمئن باشید که یک فرد برتر و آشنا به کلیه قوانین حقوقی مربوط به پرونده‌های ملکی، تمام تلاش خود را به منظور حل مشکلات شما به کار می‌گیرد.

این همان مفهومی است که موجب شده تا کلیه کاربران حرفه‌ای پیش از هر اقدامی، به سراغ استخدام یک وکیل ملکی حرفه‌ای بروند. همان‌طور که در ابتدای متن گفته شد،‌ این وکلا برگ برنده شما عزیزان به منظور پیروزی در کلیه پرونده‌های موجود در این حوزه هستند.

وکیل ملکی در تهران

به دنبال یک وکیل ملکی در تهران هستید که به خوبی بتواند از پس دشوارترین پرونده‌های ملکی برآيد؟ در این صورت تنها انتخاب شما موسسه حقیقت گستر است. با بهره‌گیری از عالم‌ترین وکلای ملکی توانسته‌ایم برای سال‌های متمادی به کلیه نیازهای کاربران خود پاسخ دقیقی را ارائه کنیم.

شایان ذکر است که پرونده‌های ملکی در شهر تهران عموماً دارای پیچیدگی‌های بیشتری نسبت به همتایان خود در شهرستان‌های کوچک‌تر هستند. همین امر اهمیت انتخاب یک وکیل ملکی عالی و باتجربه را بیش از پیش نمایان می‌کند.

نحوه دریافت مشاوره حقوقی از وکیل ملکی پایه یک در تهران

موسسات بزرگی همچون موسسه حقوقی حقیقت گستر امکان دریافت مشاوره حقوق از وکیل ملکی پایه یک را با روش‌های مختلفی برای کاربران خود ممکن کرده‌اند. شما می‌توانید این نوع مشاوره‌ها را به شکل حضوری و یا تلفنی دریافت کنید.

در بسیاری از موارد،‌ افراد توانایی مراجعه حضوری به مراکز مشاوره را ندارند و به همین دلیل گزینه مشاوره تلفنی گزینه‌ای بی‌نظیر برای آن‌ها محسوب می‌شود. تفاوتی ندارد که کدام روش را انتخاب می‌کنید،‌ زیرا وکیل ملکی موسسه حقیقت گستر در شرایط مختلف بهترین راهنمایی‌های ممکن را به خدمتتان ارائه می‌کند. این سرویس در نوع خود بی‌نظیر است و نمی‌توانید شبیه آن را در هیچ موسسه حقوقی دیگری با این کیفیت مشاهده کنید.

هزینه وکیل ملکی

هزینه وکیل ملکی هموراه از دل نگرانی‌های بسیار مهم کاربران بوده است. در موسسه حقیقت گستر با این موضوع آشنا هستیم و به همین دلیل سعی کرده‌ایم تا هزینه خدمات مختلف خود را تا حد امکان کاهش دهیم. بنابراین،‌ حتی اگر از نظر مالی در وضعیت مناسبی قرار ندارید نیز می‌توانید از این خدمات بهره ببرید.

به طور کلی،‌ هزینه این خدمات بر پایه موارد گوناگونی تعیین می‌گردد. به عنوان مثال، هرچه پیچیدگی پرونده ارائه شده بیشتر باشد، طبیعتاً هزینه مربوط به استخدام یک وکیل ملکی برای آن نیز افزایش پیدا می‌کند. البته، با انتخاب موسسه حقیقت گستر واقعاً لازم نیست که در این زمینه نگرانی خاصی داشته باشید.

ویژگی های وکیل ملکی

اولین و مهم‌ترین ویژگی وکلای ملکی خوب، تجربه بالای آن‌ها در حل پرونده‌های مختلف است. هرچه این تجربه بالاتر باشد، می‌توانید مطمئن باشید که روند رسیدگی به پرونده با کیفیت بالاتری ادامه پیدا می‌کند. علاوه بر این،‌ وکلای برتر همواره تلاش می‌کنند تا اطلاعات خود را به طور کامل بروز نگه دارند. این یک امر بسیار مهم برای افرادی است که قصد دارند با کلیه نکات جدید حقوقی آشنایی کاملی داشته باشند.

وکلای ملکی معتبر، رضایت خاطر شما را به عنوان اولویت اصلی خود بیان می‌کنند.

سخن پایانی

امروزه پرونده‌های حقوقی ملکی روز به روز در حال افزایش هستند. وجود این میزان دعاوی حقوقی نشان می‌دهد که اکثر افراد هیچ‌گونه آشنایی خاصی با مباحث ملک و قوانین مربوط به آن ندارند. پرونده‌های مختلفی در رابطه با این موضوع در جریان هستند و کاربران زیادی را گرفتار خود کرده‌اند.

برای رهایی از این وضعیت به یک وکیل حقوقی معتبر و کارکشته نیاز خواهید داشت. وکیلی که بتواند مو را از ماست بیرون بکشد و با بهره‌گیری از اسناد و شواهد مختلف، شما را به سمت تخت پیروزی ببرد. حقیقت گستر به عنوان مهم‌ترین و برترین موسسه حقوقی در کشور، به شما کاربران گرامی در این زمینه یاری می‌رساند. همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید و با کسب مشاوره‌‌های حقوقی عالی،‌ به سمت اهداف خود گام بردارید. اگر به دنبال یک وکیل ملکی تهران هستید، گزینه‌ای بهتر از حقیقت گستر را نخواهید یافت.

سوالات متداول

در طول متن به بررسی کلی وکیل ملکی و توانایی‌های چنین افرادی پرداختیم. در بخش پایانی قصد داریم به برخی از مهم‌ترین سوالات متداول موجود در این زمینه پاسخ دهیم تا میزان درک و شناخت شما افزایش پیدا کند. توصیه می‌کنیم که این بخش را نیز از دست ندهید.

پرونده‌های ملکی چه پرونده‌هایی هستند؟

این نوع پرونده‌ها، مواردی به شمار می‌آیند که تمرکز اصلی در آن‌ها،‌ مربوط به مشکلات اصلی حوزه املاک است. پرونده‌های ملکی باید توسط وکیل ملکی بررسی شوند.

وکیل ملکی چه وکیلی است؟

به طور کلی، وکلای ملکی وکلایی هستند که به دلیل داشتن تجربه و داشتن بسیار زیاد خود در حوزه دعاوی ملکی به این نام شناخته می‌شوند. حقیقت‌ گستر دارنده بهترین وکلای ملکی در ایران است.

آیا امکان مشاوره با وکلای ملکی وجود دارد؟

بله شما می‌توانید با توجه به مشکلات مدنظر خود نسبت به مشاوره با وکلای ملکی اقدام نمایید. وکلای ملکی حقیقت گستر یک انتخاب عالی برای کلیه کاربران هستند.

هزینه استخدام وکلای ملکی چقدر است؟

هزینه استخدام وکیل ملکی مدنظر شما بر اساس موارد مختلفی همچون میزان تجربه وی، میزان دانش وکیل، تعداد پرونده‌های موفق، پیچیدگی کلی پرونده شما و… بستگی دارد.

آیا استفاده از این وکلا ضروری است؟

بله. برای دستیابی به کلیه اهداف خود در حوزه رسیدگی به پرونده‌های ملکی باید به سراغ یک وکیل ملکی مجرب و بی‌نظیر بروید. حقیقت گستر در این زمینه همراه شما است.